|

استقلال به دنبال ایجاد اختلاف 8 امتیازی!

در آخرین روز از هفته بیست و چهارم امروز ۳ بازی برگزار می‌شود که در مهم ترین این دیدارها استقلال پذیرای پیکان است.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام ۳ بازی به اتمام می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ در این ۳ بازی گل گهر پذیرای شهرخودرو است، نفت مسجد سلیمان در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود و در مهم‌ترین بازی امروز استقلال در ورزشگاه آزادی از پیکان پذیرایی می‌کند.

استقلال - پیکان

استقلال در حالی امروز به مصاف پیکان می‌رود که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در هر صورت در پایان امروز هم صدرنشینی‌اش را حفظ می‌کند. با این حال آنها که با جدیت به دنبال قهرمانی در این فصل هستند می‌کوشند تا از این بازی هم امتیازات کامل گرفته تا کارشان را در روزهای پایانی ساده‌تر کنند.

آبی پوشان که تنها تیم شکست ناپذیر این فصل لیگ برتر هستند، با ۱۶ پیروزی بیشترین پیروزی را در بین تیم‌های حاضر در این مسابقات به دست آورده‌اند و برای این بازی به دنبال هفدهمین پیروزی فصل شان هستند. همچنین آنها تاکنون مقابل ۴ تیم دبل کرده‌اند و در صورت پیروزی برابر پیکان به پنجمین دبل فصل خود می‌رسند.

مجیدی برای این بازی تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و می‌تواند با همه قوا برابر تیم هفتم جدول به میدان رفته و از تمام ظرفیت تیمش برای کسب پیروزی استفاده کند.

آبی پوشان که سال ۱۴۰۰ را خوب به پایان رساندند تا با روحیه‌ای بالا سال جدید را آغاز کنند، تمرینات شادابی را پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد از نظر روحی در شرایط ایده آلی قرار دارند. شاگردان مجیدی در صورت پیروزی احتمالی در این بازی عملاً شانس قهرمانی را از همه تیم‌ها به جز خودشان، پرسپولیس و سپاهان می‌گیرند تا رقابت بر سر قهرمانی برای همین ۳ تیم باقی بماند.

خطرناک‌ترین بازیکن استقلال کوین یامگا با ۱۰ گل است و پس از وی هم امیر حسین حسین زاده با ۵، جعفر سلمانی با ۴ و ارسلان مطهری به همراه رودی ژستد با ۳ گل زده هستند.

در دیگر بازی مهم امروز گل گهر میزبان شهرخودرو انتهای جدولی است. گل گهر با ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و این فرصت برای آنها وجود دارد که در صورت پیروزی بر شهرخودرو جای مس رفسنجان را در رده پنجم بگیرند.

شهرخودرو که در هفته‌های اخیر به نسبت نتایج بهتری می‌گیرد، حالا تا حدودی امیدهایش برای بقا در جدول زنده شده و اگر آنها امروز از این بازی خانگی امتیازات کامل بگیرند، این امیدها بیشتر هم خواهد شد.

ذوب آهن هم امروز در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که در ۴ بازی اخیر خود پیروز شده و به شرایط فنی ایده آلی رسیده است و این در حالی است که مسجد سلیمانی‌ها شرایط مناسبی در جدول ندارند و به تازگی هم دست به تغییر سرمربی زده‌اند تا ادامه کار را با رضا مهاجری داشته باشند. مسجد سلیمانی‌ها در صورت پیروزی احتمالی در این بازی می‌توانند با عبور از فجر سپاسی پس از مدت‌ها از جمع دو تیم انتهای جدول جدا شوند.

برنامه دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است؛

سه‌شنبه ۱۶ فروردین:

گل گهر سیرجان و پدیده مشهد؛ ساعت ۲۰

داوران: میثم حیدری- علیرضا مرادی- بهمن عبدالهی- ابوالفضلی گرجی، ناظر: علیرضا یزدانی

ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان؛ ساعت ۲۰:۳۰

داوران: حسن اکرمی- حمیدرضا افشون- نجف پناهی- حسین زمانی، ناظر: محسن قهرمانی

استقلال و پیکان؛ ساعت ۲۰:۴۵

داوران: سید رضا مهدوی- امیررضا آشور ماهانی- احد سلطانی- مرتضی منصوریان، ناظر: رضا سخندان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها