|

اهمیت دیدار استقلال-پیکان چند برابر شد!

اگر که استقلال در هفته بیست و چهارم پیکان را شکست دهد، تاحدود زیادی تکلیف بالای جدول مشخص می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان در روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند که این دیدار می‌تواند تکلیف بالای جدول را تا حدود زیادی مشخص نماید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ شاگردان فرهاد مجیدی در پایان هفته بیست و سوم با ۵۵ امتیاز در صدر جدول حضور دارند تا به عنوان شانس اول قهرمانی در این فصل معرفی شوند. فاصله این تیم با تیم دوم ۶ و با تیم سوم در حالی ۱۰ امتیاز است که یک بازی نسبت به تیم سوم (سپاهان) کمتر دارد و در صورت پیروزی مقابل پیکان این فاصله به ۱۳ امتیاز افزایش می‌یابد.

در حال حاضر فولاد و مس رفسنجان با ۲۴ بازی ۳۸ و ۳۵ امتیازی هستند و گل گهر با ۲۳ بازی ۳۴ امتیازی است و این تیم‌ها هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارند.

استقلال در حال حاضر ۵۴ امتیازی است و آنها ظرفیت کسب ۲۱ امتیاز دیگر را هم دارند و حداکثر امتیاز این تیم در فصل جاری می‌تواند به عدد ۷۶ برسد. شاگردان مجیدی اگر در هفته بیست و چهارم پیکان را شکست داده و جمع امتیازات شان به عدد ۵۷ برسد، عملاً ۳ تیم فولاد، گل گهر و مس رفسنجان شانس قهرمانی حتی روی کاغذ را هم از دست می‌دهند چون با امتیازاتی که الان دارند و امتیازاتی که پیش رو دارند، امکان رسیدن به امتیاز ۵۷ را نخواهند داشت؛ در این صورت روی کاغذ هم تنها ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی خواهند داشت.

بازی استقلال و پیکان از این نظر اهمیت فراوانی دارد که نتیجه این بازی می‌تواند دایره تیم‌هایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند را کوچک‌تر کرده و رقابت بر سر قهرمانی را به ۳ تیم می‌رساند.

استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر سه شنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ در حضور تماشاگر به میدان می‌روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها