|

رئال-امباپه در خط پایان!

در فرانسه صراحتا ادعا می شود که امباپه به جای رفتن به رئال مادرید، قراردادش را با PSG تمدید می کند.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه که در برتری 5-1 یکشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن مقابل لوریان در هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه دو گل به ثمر رساند و سه پاس‌گل هم داد، پس از این دیدار در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کرد. این ستاره فرانسوی قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و گفته می‌شود او به رئال مادرید ملحق خواهد شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امباپه پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت:« اگر تصمیمی گرفته بودم، آن را اعلام می‌کردم. هنوز انتخابم را نکرده‌ام و همه این را می‌دانند. عناصر و پارامترهای جدیدی وجود دارند که دارم به آنها فکر می‌کنم. نمی‌خواهم اشتباهی در این زمینه بکنم. من همیشه صریح بوده‌ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم. می‌خواهم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم اما تصمیم‌گیری در این خصوص آسان نیست.»

اظهارات جدید امباپه موجی از امیدواری را در فرانسه و میان هواداران این تیم ایجاد کرده و حالا خوشبین تر به تمدید او فکر می کنند.

در همین رابطه دانیل ریولو، خبرنگار رادیو RMC ادعایی جدید را مطرح کرد مبنی بر اینکه کیلیان امباپه تصمیم خود برای تمدید را گرفته و به رئال ملحق نخواهد شد. او در ماه می(یک ماه دیگر) نیز قراردادش را رسما تمدید خواهد کرد:« کیلیان می ماند و شاید الان حرفم را باور نکنید ولی یک ماه بعد او رسما قراردادش را تمدید خواهد کرد. تنها دغدغه این روزهای ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی تمدید قرارداد امباپه است و اینکه او چه خواهد کرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها