|

پیکان برابر استقلال سنت شکنی می کند؟

پیکان در حالی امیدوار است نخستین شکست فصل را به استقلال تحمیل کند که این تیم در 12 سال گذشته برابر آبی پوشان پایتخت ناکام بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای استفاده حداکثری از توقف پرسپولیس در دیدار شب گذشته، به دنبال کسب پیروزی برابر پیکان است. شاگردان فرهاد مجیدی به خوبی می دانند که رسیدن اختلاف امتیازی دو تیم به عدد هشت، می تواند آنها را یک گام بزرگ دیگر به سمت قهرمانی نزدیک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هر چند که حریف امروز استقلال در 5 دیدار گذشته خود بردی را به دست نیاورده و با 4 تساوی و یک شکست، با یک افت مقطعی مواجه شده اما آبی پوشان به خوبی می دانند که پیکان در لیگ بیست و یکم تیم خوب و یکدستی است و در دیدار جام حذفی نیز بارها و بارها استقلال را آزار داد.

پیکان که آخرین بار برابر ذوب آهن توانست برنده از زمین خارج شود، امروز کار سختی برای غلبه بر استقلال دارد. جدا از اینکه شاگردان فرهاد مجیدی تاکنون در لیگ بیست و یکم شکستی را متحمل نشده اند، خود پیکان نیز 12 سال و 4 ماه و 8 روز است که نتوانسته برابر استقلال به پیروزی دست پیدا کند.

آخرین بار در لیگ نهم بود که پیکان در بازی رفت و در استادیوم آزادی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد استقلال عبور کند. آن بازی در تاریخ 8 آذر 88 برگزار شد و طلسم نبردن های پیکان برابر استقلال اکنون به 4510 روز می رسد که آمار عجیبی محسوب می شود.

در آن بازی که پیکان توانست با هدایت حمید درخشان تیم صمد مرفاوی را شکست دهد، سعید دقیقی مدیر ورزشی کنونی خودروسازان یکی از گلهای بازی را به ثمر رساند. مجید خدا بنده لو و حمید هدایتی دیگر گل های پیکان را به ثمر رساندند و در سمت مقابل نیز امیرحسین صادقی و حسین کاظمی برای آبی پوشان گلزنی کردند.

حالا شاگردان مجتبی حسینی امیدوارند که بتوانند در این دیدار سخت و دشوار به طلسم 12 ساله خود برابر آبی پوشان پایان دهند و در سمت مقابل نیز شاگردان فرهاد مجیدی با روحیه بالا به دنبال ادامه روند خوب خود در این فصل و افزایش فاصله امتیازی با پرسپولیس به عدد هشت هستند. باید دید در این بین کدام تیم موفق عمل خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی