|

پای رئیس جمهور فرانسه هم به ماجرای امباپه-رئال باز شد!

نه تنها مسئولان پاری‌سن‌ژرمن بلکه بالاترین مقام اجرایی فرانسه نیز دغدغه ماندن بااستعدادترین بازیکن حال حاضر فوتبال این کشور در را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم ملی‌پوش پی‌اس‌جی تا پایان فصل قرارداد دارد و گفته می‌شود که او خواهان پیوستن به رئال مادرید است و در پایان فصل این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فرانسوی‌ها اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مانع از این اتفاق شوند. پس از چندین پیشنهاد نجومی پاریسی‌ها به ستاره سابق موناکو برای ماندن در پارک دو پرنس که همگی رد شده اند، حالا بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه هم به تکاپو افتاده تا امباپه را در پاریس نگه دارد و او همچنان پرچمدار و سمبل لوشامپیونه باشد. این مشابه همان کاری است که نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه، در گذشته انجام داد.

طبق ادعای رومن مولینا، خبرنگار فرانسوی، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه بار دیگر با کیلیان امباپه صحبت کرده و تلاش داشته تا او را برای ماندن در پاریس متقاعد کند. او ماه گذشته نیز با ستاره فرانسوی تماس داشت و از او خواسته بود به رئال مادرید نرود.

مصاحبه یکشنبه شب امباپه و رد نکردن احتمال تمدید با پی اس جی و گزارشات امروز رسانه های فرانسوی مبنی بر اینکه امباپه یک ماه دیگر قراردادش با پی اس جی را تمدید خواهد کرد را به گفت و گوی اخیر او با ماکرون نسبت به می دهند. رئیس جمهور امباپه را از رئال دور کرد؟ شاید یک ماه دیگر بهتر بتوان به این سوال پاسخ داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها