|

کنایه فوق سنگین فرهاد مجیدی به یحیی گل محمدی!

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال از فرصتی که نصیبش شده بود و می‌توانست اختلاف امتیازش با پرسپولیس را به ۸ امتیاز برساند استفاده نکرد. این تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان با نتیجه مساوی بدون گل به تساوی رسید تا همچنان با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین باقی بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی در همان نیمه نخست ۱۰ نفره شدند و شانس رسیدن به پیروزی را از دست دادند. تصمیم داور مبنی بر ۱۰ نفره کردن استقلال سوژه اصلی کنفرانس خبری فرهاد مجیدی بود؛ او از اینکه نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود گلایه کرد و خبر داد که استقلال ۱۰ نفره نمی‌بازد و باید به فکر شیوه‌ای دیگر برای شکست دادن این تیم بود.

بخشی از صحبت‌های فرهاد مجیدی، اما نیز متوجه انفعال فدراسیون فوتبال درباره رفتار یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در دربی بود. یحیی در آن بازی و زمانی که تیمش گل مساوی را دریافت کرد به سمت داور مسابقه رفت و با دست به سینه او زد. فرهاد مجیدی حالا بعد از بازی با پیکان بدون اسم بردن از گل‌محمدی، کنایه‌های تندی زد و گفت: «این صحنه برای تیم دیگری اتفاق بیفتد. اصلا کار‌هایی که مربیان دیگر کردند را من انجام داده بودم، به قرآن مجیدی ساعت ۱۲ ظهر میدان آزادی دارم زده بودند، همان روز! من یک مصاحبه کردم و گفتم دکان باز کرده‌اند، دیدید برای من چکار کردند؟ ساعت ۸ صبح زنگ می‌زنند و می‌گویند آقا ۵۰ میلیون به حساب واریز کنید، چون جریمه شدید. فرقش چیست؟ من نمی‌دانم. اگر این کار‌هایی که با داور شده را من انجام می‌دادم، با من چکار می‌کردید؟ به خدا ساعت ۱۲ ظهر من را در میدان آزادی دار زده بودید.»

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها