|

دلیل برتری استقلال نسبت به پرسپولیس یک ستاره است!

بازی برابر پیکان تفاوت های استقلال و پرسپولیس و علت فاصله داشتن چند امتیازی سرخ ها از آبی ها را به خوبی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال که شانس اول قهرمانی در بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته بیست و چهارم خود برابر پیکان عملکرد قابل دفاعی نداشت و با وجود اینکه با کسب سه امتیاز این دیدار می‌توانست تا حدود زیادی قهرمانی اش را قطعی کند اما خوش شانس بود که به پیکان نباخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ در کنار خوش شانسی استقلال و کم دقتی مهاجمان پیکان در زدن ضربات آخر اما نباید از عملکرد درخشان دروازه بان ملی پوش آبی‌ها عبور کرد. سیدحسین حسینی که در فهرست تیم ملی ایران نیز حضور دارد در این دیدار چندین موقعیت مسلم گلزنی را از حریف گرفت تا دلیل فاصله داشتن استقلال از پرسپولیس را مشخص کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی امتیازات مهمی را در دیدارهای گذشته از دست داده‌اند که در چند دیدار اشتباهات حامد لک لطمه جبران ناپذیری به این تیم زده است اما در مقابل سیدحسین حسینی با عملکردی درخشان در دیدار با پیکان نشان داد که یک دروازه بان می‌تواند در روز بد تیمش هم یک امتیاز بگیرد.

با شرایطی که استقلال در پیش گرفته است و با وجود ۱۰ نفره شده و ضعیف‌تر بودن نسبت به حریف بازهم نمی بازد و امتیاز می‌گیرد، به نظر می‌رسد این تیم راهش را برای قهرمانی پیدا کرده و در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها