|

بارسا در انتظار یک بله لواندوفسکی!

بارسلونا در انتظار پاسخ روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، برای پیوستن به این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد
1

مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا این تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کنند و به نظر می‌رسد که لواندوفسکی گزینه اصلی آنها برای بهبود شرایط خط حمله است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ملی‌پوش لهستانی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیا به حساب می‌آید اما بارسا امیدوار است که با وجود شرایط دشوار مالی و اقتصادی که دارد، این انتقال را عملی کرده و او را برای فصل جدید به نوکمپ بیاورد. 

نشریه اسپورت مدعی شده که مدیران بارسا حداقل دو جلسه با پینی زهاوی، مدیر برنامه این بازیکن، برگزار کرده‌اند و تمامی شرایط این بازیکن و البته باشگاه بارسا برای عقد این قرارداد در این جلسات مطرح شده است. 

نگرانی اصلی بارسا در این زمینه این است که بایرن پیشنهاد جدید و قابل توجهی را برای تمدید قرارداد ستاره خط حمله خود ارائه کند که نظر این بازیکن برای جدایی از آلیانس آرنا را تغییردهد. 

 

 

با این حال لواندوفسکی معقتد است که دوران حضور او در بوندسلیگا به پایان رسیده و به تمامی افتخاراتی که می‌توان به آنها رسید با پیراهن بایرن دست یافته است. همین باعث شده که او علاقه زیادی به حضور در لالیگا و نوکمپ از خود نشان دهد. هرچند او برای پوشیدن پیراهن این تیم خواهان امضای قراردادی حداقل سه ساله است.

رابطه خوب خوان لاپورتا با مدیر برنامه لوا می‌تواند نقشی کلیدی در انجام این انتقال ایفا کند. رییس باشگاه بارسا باور دارد که زمان آن رسیده که این تیم ستاره‌ای را در خط حمله‌اش به کار بگیرد و با وجود پیچیدگی بازار نقل و انتقالات و شرایط این تیم، تلاش خود را برای جذب این بازیکن خواهد کرد. 

این در حالی است که اولویت این باشگاه همچنان جذب ارلینگ هالند است اما ظاهرا مذاکرات با این بازیکن چندان خوب و بر طبق انتظار مدیران بارسا پیش نرفته و همین باعث شده که آنها از تصمیم نهایی او مطمئن نباشند.

به نظر می‌رسد که پیشنهاد مالی رئال مادرید و منچسترسیتی برای جذب هالند بهتر از بارسا بوده، هرچند پروژه ورزشی ژاوی نظر او را جلب کرده است. 

مدیران بارسلونا پیش‌بینی می‌کنند که هالند نهایتا تا پایان ماه میلادی جاری تصمیمش برای فصل آینده را به صورت قطعی به آنها اعلام کند و اگر پاسخ او به پیشنهاد این باشگاه منفی باشد، آنها قطعا برای جذب لواندوفسکی اقدام خواهند کرد، بازیکنی که توافق اولیه با او صورت گرفته است. 

مذاکرات لوا با بایرن از ماه ژانویه به بن بست خورده و قطع شده و همین دست بارسا را برای جذب این بازیکن باز گذاشته است. قرارداد این ستاره لهستانی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و بایرن ترجیح می‌دهد که در صورت عدم تمدید قرارداد، او را به فروش برساند تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها