|

حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد!

حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت یکی از طلبکاران این باشگاه مسدود شده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس در دوره مدیرت محمد حسن‌انصاری‌فرد برای جذب آنتونی استوکس نیاز به منابع مالی داشت که در نهایت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار از طریق فردی در دوبی به پرسپولیس قرض داده شد و قرار بر این شد تا این مبلغ دو ماه بعد پس داده شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ با این حال با وجود اینکه مدیران پرسپولیس مبلغ فوق را عینا به عنوان پیش‌پرداخت به استوکس پرداخت کردند، نتوانستند در بازپرداخت پول موفق عمل کنند و به همین خاطر بعد از گذشت دو سال طلبکار پرسپولیس برای وصول مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرد.

در همین رابطه بر اساس حکم دادگاه حساب‌ باشگاه پرسپولیس مسدود شده تا این باشگاه بدهی خود را به فرد مذکور پرداخت کند و به همین خاطر در هفته‌های اخیر پرسپولیس مجبور شده از کارگزار خود بخواهد مطالبات باشگاه را مستقیما به حساب بازیکنان واریز کند تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس شرکتی دولتی است، تمام پول‌ها  باید به حساب باشگاه واریز و در ادامه با امضای مدیرعامل و ذی‌حساب باشگاه پرداخت شود اما حالا که کارگزار مستقیما به حساب طرف‌های پرسپولیس از طرف این باشگاه پول پرداخت می‌کند، این موضوع می‌تواند در آینده برای مدیران باشگاه مشکلات حقوقی ایجاد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها