|

ستاره پرسپولیس به بازی جام حذفی هم نمی رسد!

براساس شنیده ها وحید امیری ستاره پرسپولیس به بازی حذفی تیمش برابر آلومینیوم اراک نیز نخواهد رسید.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت در لیگ ۲۱ مقابل آلومینوم به میدان رفت و حالا باید یک بار دیگر در جام حذفی مقابل این تیم بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ خطیبی و شاگردانش که در هفته سوم و در همان ابتدای لیگ موفق شدند در اراک یک بار دیگر سرخ ها را شکست دهند، اولین باخت پرسپولیس را در لیگ ۲۱ به این تیم تحمیل کردند. جالب این که آلومینوم فصل قبل نیز با هدایت خطیبی موفق به شکست پرسپولیس یحیی در اراک شده بود و این پیروزی برای اراکی ها یک دبل در دو فصل پیاپی بود!

پرسپولیس در بازی برگشت باز هم همچون فصل قبل موفق شد آلومینیوم را شکست دهد تا به نوعی انتقام بازی رفت را گرفته باشد. اما با قرعه کشی جام حذفی مشخص شد سرخپوشان تهرانی باید درمرحله یک چهارم نهایی به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

این دیدار روز ۲۰ فروردین ماه جاری و از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه درحالی برگزار می شود که وحید امیری ستاره تأثیرگذار پرسپولیس غایب بزرگ این مسابقه است.

وحید امیری که به دلیل مصدومیت دیدار امروز تیم ملی برابر لبنان را از روی سکوها تماشا کرد، پس از پیروزی ایران در این مسابقه در این باره گفت: "متاسفانه من یک مصدومیت داشتم که مزمن شده بود و بعد از بازی با کره شرایطم حادتر شد که امروز با صلاحدید کادرفنی و پزشکان تیم استراحت کردم. انشاالله در خدمت باشگاه هستیم. مشکل سیاتیک دارم که در این مدت اذیتم کرد و تقریبا یک ماه است که این مصدومیت را دارم و با آن بازی کرده‌ام. متاسفانه بخاطر شرایط پروازی و اختلاف ساعتی باعث شد مصدومیت من تشدید شود. باید MRI بگیریم تا ببینیم شرایط چطور است."

شاید برخی ها تصور کردند مصدومیت وحید امیری جدی نیست و او به خاطر نمایش ضعیف برابر کره جنوبی در دیدار با لبنان نیمکت نشین شده باشد اما...

هافبک ملی پوش پرسپولیس بعد از بازی با لبنان به تمرینات پرسپولیس برگشت ولی نتوانست در کارهای گروهی شرکت کند. او بیشتر با پزشکان پرسپولیس تمرین کرد تا هرچه زودتر از شر درد کمر خلاص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها