|

لیورپول بیخیال جذب فوق ستاره شد؛ قیمت دیوانه وار!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول رسما اعلام کرد این باشگاه تمایلی به جذب ارلینگ هالند ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در سال های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره نروژی وارد عمل شوند و به نظر می رسد انتقال او به تیمی نامدار در فصل تابستان قطعی شده است. بند آزادسازی 75 میلیون یورویی این بازیکن به زودی فعال خواهد شد و ارلینگ هالند مشکلی برای جدایی از دورتموند ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما به نظر می رسد این بازیکن، پدر او و البته مینو رایولا خواهان دریافت ارقام سنگینی برای انتقال شده اند و همین خواسته کار تیم های بزرگ اروپا را برای جذب ارلینگ هالند دشوار ساخته است. از لیورپول نیز به عنوان یکی از مشتریان جذب این بازیکن نام برده شده بود، اما یورگن کلوپ تاکید کرد پرداخت چنین ارقامی در توان آنها نیست و لیورپول برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.

یورگن کلوپ گفت: "ما در مبارزه برای جذب ارلینگ هالند در فصل تابستان حضور نخواهیم داشت. اعداد و ارقامی که در مورد این انتقال مطرح می شود دیوانه وار بوده و ما توان حضور در این رقابت و تلاش برای خرید ارلینگ هالند را نداریم. صادقانه هیچ شانسی برای این انتقال وجود ندارد و من نمی خواهم هیچ اقدامی نیز از سوی باشگاه در این رابطه صورت پذیرد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها