|

امروز پنجشنبه، نخستین بازی نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان و فولاد در آغاز لیگ قهرمانان آسیا به دیدار حریفان خود می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ قهرمانان آسیا از امروز (پنجشنبه) به میزبانی عربستانی‌ها آغاز می‌شود و دو تیم فولاد و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران در مقابل حریفان آسیایی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ جزئیات رقابت‌ فولاد و سپاهان را در مقابل حریفان‌شان در ادامه می‌خوانید.

گروه C: فولاد ایران – الغرافه قطر/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه

الغرافه با سرمربی‌گری آندره‌آ استراماچونی و بازیکنانی از جمله شیخ دیاباته و سعید عزت اللهی مقابل نکونام و شاگردانش پا به میدان خواهد گذاشت. آن‌ها در لیگ ستارگان قطر از ۲۲ بازی، ۳۰ امتیاز کسب کرده‌اند و اکنون در رده پنجم جدول این مسابقات قرار دارند. شاگردان استراماچونی در  پنج دیدار گذشته خود تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند و این روزها در شرایط خوبی قرار ندارند.

در مقابل فولادی‌ها پس از روی کار آمدن نکونام نتایج رو به رشدی را به دست آوردند  و تا رده چهارم جدول لیگ ایران صعود کردند. فولادی‌ها در پنج دیدار گذشته خود سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کردند و تمرینات آمادگی سازی خود را برای این رقابت‌ها پشت سر گذاشتند. هدف نکونام صعود از مرحله گروهی این رقابت‌هاست و در همین راستا ایبای گومز، هافبک فصل قبل اتلتیکو بیلبائو به جمع فولادی‌ها اضافه شده است.

در دیگر دیدار این گروه فردا (جمعه) آخال و شباب الاهلی ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به مصاف هم می‌روند.

گروه D: سپاهان ایران – پاختاکور ازبکستان/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه

شاگردان محرم نویدکیا پس از پیروزی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر با روحیه خوبی به شهر بریده عربستان سفر کردند. سپاهانی‌ها همچنان در رده سوم لیگ برتر ایران هستند و پس از بازگشت نویدکیا شرایط خوبی پیدا کرده‌اند. طلایی‌پوشان با ورود به بریده روزانه دو نوبت تمرین را در دستور کار خود قرار دادند و تنها غایبان آن‌ها حسن شوشتری و داود رجبی هستند. آن‌ها از ترکیب اصلی خود غایبی ندارند و با تمام قوا به مصاف حریفان خود می‌روند.

قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان در فصل جدید لیگ این کشور هم امتیاز با تیم صدرنشین در رده دوم قرار دارند و شرایط خوبی دارند. آن‌ها همواره در سال‌های مختلف گربه سیاه حریفان خود بوده‌ و تیم‌های مختلفی را به دردسر انداخته اند. پاختاکور هر چند فصل گذشته نتوانست از مرحله گروهی صعود کند اما حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و دست کم گرفتن این تیم به منزله شکست خواهد بود.

در دیگر دیدار این گروه فردا (جمعه) الدحیل و التعاون عربستان ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به مصاف هم می‌روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها