|

مهدی طارمی جانشین زلاتان در میلان؟

مبلغی که باشگاه پورتو پرتغال برای مهدی طارمی تعیین کرده، باعث دلسردی مدیران ورزشی میلان از جمله «پائولو مالدینی» شده است.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا در گزارشی به علاقه باشگاه میلان به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال پرداخت. در گزارش این رسانه آمده است که میلان برای فصل آینده به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در سری آ ایتالیا رقابت کند.

در بخشی از این گزارش آمده است: «میلان به دنبال یک بمب افکن: چراغ‌ها روی طارمی. یکی از اهداف احتمالی برای بازار نقل و انتقالات بعدی میلان، بازیکنی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آن مواجه شده است؛ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو. ویژگی‌ها و خصوصیات این بازیکن توسط مدیران میلان ایده آل تلقی می‌شود زیرا او یک مهاجم توانمند در محوطه جریمه با تجربه بین المللی خوب و سن مناسب است که حضور مداومش در پورتو و تیم ملی ایران تضمین شده است.»

رسانه ایتالیایی در مطلب خود اعلام کرده که پورتو برای فروش طارمی مبلغ پایه ۲۰ میلیون یورو را در نظر دارد: «نقطه شروع درخواست باشگاه پورتو برای مذاکره و انتقال این بازیکن، پائولو مالدینی و فردریک ماسارا (مدیران ورزشی میلان) را دلسرد کرد. در واقع پورتو تمایلی به شروع بحث با مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون یورو ندارد.»

به نوشته کوریره، میلان امیدوار است که پورتو خواسته‌های خود را در قبال فروش مهدی طارمی کاهش بدهد اما رقابت از سوی باشگاه‌های خارجی نشانه خوبی برای روسونری نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها