|

منچستریونایتد به دنبال فوق ستاره تیم ملی انگلیس!

مدیران منچستر قصد دارند این تیم را برای حضور مربی هلندی جدید خود تقویت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

سران منچستریونایتد حتی در صورت عدم صعود به لیگ قهرمانان نیز به دنبال تقویت تیم خود هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته تلگراف، منچستریونایتد در حال حاضر به شدت در تلاش است تا فصل را در میان چهار تیم برتر لیگ انگلیس به پایان برساند و بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند چرا که عدم صعود به لیگ قهرمانان ضربه مالی سنگینی به این تیم می زند. با این وجود حتی در صورت عدم صعود به لیگ قهرمانان نیز مدیران باشگاه قصد دارند تا بودجه خوبی برای بازسازی تیم در اختیار اریک تن هاخ قرار دهند.

قرارداد پوگبا، کاوانی و لینگارد در پایان فصل به پایان می رسد و این موضوع باعث می شود باشگاه از پرداخت هزینه دستمزد قابل توجه آنها راحت شود و همین جا برای خریدهای جدید را بازتر  از قبل می کند. در حالی که گفته می شود اریک تن هاخ سرمربی بعدی شیاطین سرخ است، مدیران باشگاه لیستی از بازیکنان مدنظر خود را برای این مربی آماده کرده اند. 

شیاطین سرخ قصد دارند یک مهاجم و دو هافبک را به ترکیب خود اضافه کنند و البته به پیشنهادات تن هاخ در مورد جذب بازیکن جدید نیز گوش خواهند داد. گفته می شود هری کین ، مهاجم باشگاه تاتنهام و همچنین دکلان رایس، هافبک دفاعی وست هم دو گزینه اصلی منچستریونایتد است و سران یونایتد این دو را به شدت زیر نظر دارند. از جان مک گین، هافبک باشگاه استون ویلا نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های مد نظر شیاطین سرخ نام برده شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها