|

دغدغه بزرگ نساجی در بازی با استقلال!

مدیرعامل نساجی امیدوار است تیم داوری تحت تاثیر نام باشگاه استقلال قرار نگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

ایزدسیف‌الله‌پور، درباره وضعیت تیم نساجی اظهار کرد: وضعیت بازیکنان‌مان خوب است اما به هر حال مسعود شجاعی را برای دیدار با استقلال در اختیار نداریم. بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و با انرژی دارند آماده دیدار پیش روی جام حذفی می‌شوند. همیشه بازی‌های ما با استقلال جذاب بوده و در لیگ امسال هم دو بار با این تیم به تساوی رسیدیم. به نظر من در هر دو بازی مستحق برد بودیم و ان‌شاءالله تماشاگران یک بازی با کیفیت را شاهد باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ او ادامه داد: تنها مشکل ما و دغدغه ما بحث داوری است و در سه هفته گذشته در برابر سپاهان، پرسپولیس و فولاد اشتباهات داوری باعث شکست‌مان شد. امیدوارم پس از پایان بازی جلم حذفی مقابل استقلال تیم داوری پیروز میدان باشد و تحت تاثیر جو و نام بزرگ باشگاه استقلال قرار نگیرند. آقای عرب براقی داور تحصیل کرده و با شخصیت فوتبال ماست و امیدوارم تیم داوری روز خوبی داشته باشند. ان‌شاءالله جمله "اشتباهات داور جزئی از بازی است" را نشنویم. امید داریم که داوران اسیر نام تیمی نشوند.

مدیرعامل نساجی درباره حضور هواداران این تیم در بازی مقابل استقلال گفت: در این بازی با کمکی که شهردار و اعضای شورای شهر قائم‌شهر داشتند، قرار شده که بیست دستگاه اتوبوس در اختیار هواداران ما قرار بگیرد تا بیایند و در ورزشگاه تیم‌شان را تشویق کنند. ما در ورزشگاه آزادی تنها نخواهیم بود و هواداران نساجی در تهران و شهرستان‌ها برای حمایت از ما وارد ورزشگاه می‌شوند.

او درباره بحث میزبانی آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: ورزشگاه شهدای ساری پس از بازی با آلومینیوم به دست فراموشی سپرده شده بود اما با صحبت‌هایی که با الهامی داشتیم، قرار شد در چند بازی آخر بازی‌های‌مان را در این ورزشگاه برگزار کنیم. مشکلات ورزشگاه حل نشده است اما باتوجه به وضعیت ماندگاری ما در لیگ و هزینه بسیار بالای بازی در ورزشگاه‌های دیگر، در تلاشیم بازی‌های مانده را در ساری برگزار کنیم. البته هنوز هیچ کاری انجام نشده است و این مساله قطعی نیست.

سیف‌الله‌پور در رابطه با ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر گفت: این ورزشگاه در حال آماده سازی است. باید از رییس جمهور، استاندار مازندران، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و فرماندار تشکر کنم که دارند تلاش می‌کنند مجموعه ورزشی شهید وطنی آماده بهره برداری شود. برای این فصل اگر به ورزشگاه ساری کمی سر و سامان دهند، احتمال برگزاری بازی‌های باقی مانده در این ورزشگاه وجود دارد.

او در پایان درباره صحبت‌هایی مبنی بر جذب اشکان دژاگه بیان کرد: زمان بندی نقل‌ وانتقالات به شکلی است که نمی‌توانیم او را جذب کنیم. باتوجه به دوستی دژاگه با مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی و ساکت الهامی، این بازیکن با تیم‌مان تمرین می‌کند تا به آمادگی برسد. البته باعث افتخار ماست کاپیتان پیشین تیم ملی در جمع ما حضور دارد و امیدوارم هر چه به صلاح است اتفاق بیفتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی