|

قرمزپوش سابق و استقلالی سابق تیم سپاهان در رادار پرسپولیس!

پرسپولیس به دنبال خرید دو ستاره سپاهان است.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی ها معتقدند دلیل عقب افتادن پرسپولیس از کورس قهرمانی لیگ بیست و یکم به ابتدای فصل و عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات برمی گردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر نتوانست در تابستان مهره های کلیدی خود مثل احمد نوراللهی ، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو را نگه دارد و همین موضوع به این تیم ضربه زد. در کنار جدایی این نفرات ، بازیکنان جدیدی هم که به پرسپولیس آمدند ، نتوانستند بدرخشند و خیلی مثمرثمر نبودند.

از همین رو گل محمدی می خواهد برای فصل آینده سیاست جدیدی را در پیش بگیرد و پرسپولیس پر ستاره و قدرتمندی را برای لیگ بیست و دوم راهی مسابقات کند. یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در این فصل به مدافعان کناری این تیم برمی گردد. سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی نتوانسته انتظارات را برآورده کند ودر سمت راست هم  مهدی شیری  در نیم فصل از جمع سرخ پوشان جدا شد تا رامین رضاییان به پرسپولیس بازگردد.رامین در چند بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت ، عملکرد نسبتا خوبی داشت ولی یحیی دوست دارد بیشتر از رامین در پست هافبک راست بازی بگیرد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است ، کارایی رضاییان در بخش هجومی به مراتب بیشتر از کارهای دفاعی است و اگر بتواند مدافع راست مدنظرش را پیدا کند و البته رامین هم قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند، می تواند تفکر مدنظرش را برای سمت راست تیمش به راحتی پیاده کند. اما گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی برای دو پست مدافع راست و چپ ، دو بازیکن از سپاهان است. امید نورافکن و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان ملی پوش سپاهان که فصل فوق العاده ای را به همراه زردپوشان اصفهانی سپری می کنند، بازیکنان مورد علاقه یحیی به شمار می روند.

نکته جالب در خصوص این دو بازیکن این است که هر دو نفر قبلا هم مورد توجه یحیی گل محمدی قرار داشتند ولی پرسپولیسی نشدند. دانیال اسماعیلی فر که قبلا هم شاگرد یحیی بود، قبل از شروع لیگ بیستم مذاکرات جدی با شخص یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس انجام  داد ولی به دلیل مشکلات مالی پرسپولیس و پیشنهاد بسیار عالی سپاهان ، این بازیکن قید حضور در پرسپولیس را زد و به سپاهان رفت.

گل محمدی که آن موقع حساب زیادی روی آمدن اسماعیلی فر باز کرده بود، با بدقولی دانیال در آن مقطع مواجه شد و این موضوع  حتی باعث شد تا یحیی کمی از او دلخور شود.  امید نورافکن هم در ابتدای این فصل مورد توجه یحیی قرار گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد با سپاهان نتوانست پرسپولیسی شود. دو بازیکن مد نظر یحیی یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارند و پرسپولیس برای خرید این بازیکنان کار بسیار سختی خواهد داشت.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها