|

استقلال-نساجی؛ مساوی دیگر وجود ندارد!

استقلال و نساجی مارندران در روز دوشنبه22 فروردین برای سومین بار در این فصل به دیدار هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

هم جدال دو تیم در استادیوم آزادی و هم نبرد دو تیم در استادیوم امام رضای مشهد در چارچوب لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ البته نه بازی رفت دو تیم کسل کننده بود و نه بازی برگشت و حتی می شود گفت در بازی رفت علیرضا رضارضایی با چند سیو خوب بهترین بازیکن زمین بود و در بازی برگشت هم در مشهد علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی چند سیو خوب داشت و مانع از باز شدن دروازه نساجی شد.

به نظر می رسد این بار هم بازی زیبایی را در جدال استقلال – نساجی شاهد باشیم. استقلال در فصلی که به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آید اصلا دوست ندارد فرصت تصاحب یک جام دیگر را از دست دهد و دست کم در دربی ثابت کرد تنها به دنبال بردهای اقتصادی نیست و اگر نیاز باشد حتی در مصاف با جدی ترین رقیب خود تبدیل به تیم سراسر تهاجمی می شود. در سوی دیگر میدان نساجی با 3 دفاع ارایه گر فوتبال مالکانه است و از اجرای این تاکتیک در جدال با تیم های بزرگ هم هراسی ندارد. هر چند در دور برگشت بازی ها از ارایه فوتبال مالکانه به امتیازات زیادی دست پیدا نکرده است که دلیل اصلی در عدم استفاده از موقعیت ها بوده است. به واقع فوتبالی که تیم مازنی بازی می کند با موقعیت همراه می شود اما به طور حتم برای نتیجه گیری کافی نیست و ایجاد موقعیت اگر با استفاده از آن همراه نشود امتیاز آور نخواهد بود.

استقلال – نساجی این بار در حضور پرشور تماشاگران هر دو تیم؛ بخشی از ظرفیت استادیوم آزادی در جریان این بازی به تماشاگران نساجی اختصاص داده می شود. با توجه به اختصاص 20 دستگاه اتوبوس برای انتقال تماشاگران نساجی به تهران و اینکه مازنی های زیادی در تهران زندگی می کنند، تصور می شود جایگاه تماشاگران نساجی در جریان بازی با استقلال پر شود. قابل پیش بینی است تماشاگران هر دو تیم فوتبال زیبایی ببینند چون این بار جدال این دو تیم در سایه ایجاد موقعیت ها باید برنده داشته باشد و این بازی در چارچوب جام حذفی برگزار می شود نه لیگ برتر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها