|

هشدار گل‌محمدی به بازیکنان پرسپولیس؛ تمرکز ندارید!

تیم پرسپولیس ۶ بازی تا پایان فصل جاری فرصت دارد تا بتواند اختلاف ۶ امتیازی خود با استقلال تهران را برای تصاحب صدر جدول جبران کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس ۶ بازی تا پایان فصل جاری فرصت دارد تا بتواند اختلاف ۶ امتیازی خود با استقلال تهران را برای تصاحب صدر جدول جبران کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ سرخپوشان پایتخت که عملکرد قابل قبولی در طول فصل داشته‌اند در پنج دیدار گذشته خود نتوانستند روال همیشگی را حفظ کنند تا تنها ۸ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن را کسب کند.
 
تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل هوادار در آخرین بازی این تیم با تکرار همین نتیجه در دیدار استقلال و پیکان همراه شد تا سرخ‌ها فرصت طلای کاهش اختلاف امتیاز را از دست بدهند.
 
سرمربی سرخپوشان پایتخت که سال ۱۴۰۰ را با استعفا به پایان رساند در شروع تمرینات پرسپولیس در سال جدید حاضر شد تا با کشیدن خط قرمز روی استعفای خود برای رسیدن به ششمین قهرمانی عزم خود را جزم کند. با این حال کسب یک امتیاز از بازی با هوادار باعث شد تا معادلات کادر فنی این تیم بار دیگر بر هم بخورد.
 
یحیی گل محمدی در تمرینات پس از این تساوی جدی‌تر از همیشه با بازیکنان صحبت کرده است و از آن‌ها خواسته تا امتیازات را به راحتی از دست ندهند و بتوانند با تمرکز بیشتر از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده بهتری کنند.
 
سرمربی پرسپولیس از بازیکنان خود بابت عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی ناراحت است و به آن‌ها اعلام کرده است در صورت ادامه این روند می‌تواند شرایط دیگری برای آن‌ها رقم بخورد که چندان خوشایند مجموعه تیم نخواهد بود.
 
هشدار‌های یحیی به بازیکنان پرسپولیس در حالی صورت گرفت که آن‌ها تنها ۶ بازی دیگر در لیگ برتر برای جبران اختلاف امتیاز با رقیب سنتی فرصت دارند تا بتوانند به ششمین قهرمانی متوالی خود برسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها