|

اعتراض سرپرست آلومینیوم به تعویق بازی با پرسپولیس!

سرپرست آلومینیوم اراک می‌گوید عقب افتادن بازی تیمش مقابل پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی به ضرر این تیم تمام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- حمیدرضا امیدوار سرپرست آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تقابل تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: ما تمرینات خود را پس از بازی مقابل فجرسپاسی آغاز کردیم و طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، خود را برای بازی مقابل پرسپولیس آماده کردیم. تیم روز گذشته به تهران آمد تا مهیای این بازی شود که به ما خبر دادند این بازی ۲۴ ساعت عقب افتاده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا عقب افتادن بازی، تاثیری روی شرایط تیم گذاشته است؟ گفت: ما کارهای خود را با برنامه‌ریزی و طبق زمان‌های مقرر پیش بردیم و روز قبل بازی متوجه شدیم که بازی عقب افتاده است و مقداری شرایط تیم به هم خورد اما چاره‌ای نیست و این مساله‌ای بود که از طرف استانداری و سازمان لیگ به ما اعلام شده است و ما باید از آن تبعیت کنیم. قطعا از این مساله متضرر شدیم اما سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی کادر فنی، بتوانیم با کمترین ضرر کار خود را پیش ببریم.

امیدوار درباره بیانیه باشگاه آلومینیوم و درخواست این باشگاه در خصوص برقراری عدالت توسط تیم داوری بازی، تاکید کرد: به شهادت کارشناسان داوری، تیم ما، تیمی بود که از داوری بیشترین ضرر را کرده است. هیچ وقت هم اعتراض نکردیم و همیشه همراه بودیم و تشکر کردیم اما نه تنها این مساله اصلاح نشد بلکه باز هم شاهد چنین اتفاقاتی بودیم. در بازی برگشت تیم ما مقابل پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر، اگر آن موقعیت تک به تک تیم ما آفساید اعلام نمی‌شد، به طور کلی جریان بازی عوض می‌شد. ما باید جوابگوی کادر مدیریتی و کارگران زحمت‌کش کارخانه‌مان و هواداران تیم باشیم. باید این اشتباهات جبران شود و خواهش ما این است که تیم داوری تلاش و دقت بیشتری داشته باشد و عدالت را رعایت کند و اتفاقی نیفتد که کسی زیر سوال برود.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد: ما خیلی جدی به  جام حذفی نگاه می‌کنیم. ما، دو تیم خوب لیگ برتری یعنی سپاهان و فجرسپاسی را حذف کرده ایم. هر بازی جام حذفی برای ما حکم فینال را دارد و نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس برای ما مهم است و می‌خواهیم با تمام توان خود بهترین نتیجه را کسب کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها