|

یحیی گل محمدی حرف آخر را به آل کثیر زد!

یحیی گل محمدی برای آخرین بار از عیسی آل کثیر خواست پای مصدومش را جراحی کند.

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات پرسپولیس در حالی ادامه دارد که عیسی آل کثیر با وجود گذشت چهار ماه از زمان مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی همچنان علاقه‌ای به عمل حراجی ندارد. مهاجم سرخپوشان با وجود تاکید دو پزشک جراح متخصص همچنان اصرار دارد هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد و می‌تواند پرسپولیس را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این درحالی است که یحیی گل محمدی هم در اقدامی عجیب اسم آل کثیر را در نیم فصل مسابقات لیگ برتر از جمع بازیکنان تیم خط نزد تا حالا با مخالفت های این مهاجم برای انجام جراحی و مداوای پای مصدومش مواجه شود. به گونه ای که آل کثیر اصرار به شرایط خوب خود و بازی با همین وضع در ترکیب پرسپولیس دارد و حتی مدعی است برای بازی در ترکیب سرخ ها تمام تضمین‌های لازم را هم می‌دهد.

آل کثیر در حالی چنین ادعایی را مطرح می کند که مشورت گل محمدی با چند پزشک جراح شناخته شده نتیجه دیگری داشته و همگی تاکید می کنند عیسی باید جراحی شود. همین موضوع باعث اختلاف نظر طرفین شده و حتی کار را به جایی رساند که چندی قبل مربی شخصی و اختصاصی که به او تمرینات فردی می دهد نیز در فضای مجازی علیه یحیی موضع گیری کرد.

این اختلاف نظر به هر روی باعث شده یکی از عجیب ترین اختلاف نظرهای سرمربی و بازیکن برای درمان یک بازیکن شکل گیرد. بازیکن مدعی است با توجه به شناختی که از بدن و روند درمان خود دارد نیازی به جراحی ندارد و مربی تاکید به جراحی او دارد.

برهمین اساس رسانه مهر در خبری اعلام کرد سرمربی پرسپولیس در نشست ابتدای سال خود با آل کثیر خبر از کنار گذاشتن او تا پایان فصل داده است. مهر مدعی شده یحیی گل محمدی در جلسه ای که با عیسی داشته پا را فراتر از این موضوع هم گذاشت و به آل کثیر اعلام کرده است به هیچ وجه با چنین شرایطی حاضر به حفظ او نیست و باید رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

حالا باید منتظر بود و دید این خبر از سوی طرفین تایید می شود یا نه و اگر تایید شود مهاجم باتجربه پرسپولیس چه تصمیمی در خصوص پای مصدوم خود خواهد گرفت. اما آن چه قطعی به نظر می رسد این است که اگر آل کثیر جراحی نکند همان طور که مدتها قبل در طرفداری به شکل اختصاصی خبر دادیم، فصل بعد در لیست یحیی جایی نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی