|

آخرین وضعیت مرادمند و یزدانی از زبان معاون حقوقی باشگاه استقلال

فرشید سمیعی در مورد آخرین وضعیت دو مدافع سرباز آبی ها، صحبت هایی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع اصلی استقلال به خدمت سربازی، جنجالی ترین اتفاق لیگ بیست و یکم بود. در روزهایی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر بسته شده بود، این دو بازیکن عازم سربازی شده و به تیم ملوان پیوستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این بین، تلاش های حسین مرادمند برای معافیت از خدمت جواب داده و این بازیکن در آستانه بازگشت دوباره به تمرینات آبی پوشان قرار دارد اما مسئله اصلی، امکان بازی کردن این بازیکن است. مدیران استقلال به دنبال استعلام از سازمان نظام وظیفه هستند تا در صورت ممکن، در ادامه لیگ از این مدافع استفاده کنند و باید دید آیا مرادمند قادر به همراهی آبی پوشان خواهد بود یا خیر.

در این خصوص، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال صحبت هایی را درخصوص پیگیری آخرین وضعیت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مطرح کرده که در زیر می خوانیم:

* کارهای اداری مرادمند در حال پیگیری است

آقای مرادمند در حال حاضر سرباز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، اما با توجه به اینکه ایشان شرایط استفاده از کسورات خدمتی را به مدت قابل توجهی دارند کارهای اداری مربوطه در حال پیگیری و انجام است.

* با بازگشت مرادمند، درخصوص او استعلام می گیریم

هر زمان آقای مرادمند از خدمت سربازی مرخص شدند و به تمرینات استقلال اضافه شدند آنگاه با توجه به اینکه نام این بازیکن هنوز در لیست استقلال است و تا کنون در لیست تیم دیگری قرار نگرفته و کارت بازی برای ایشان صادر نشده است، از سازمان لیگ برای صدور کارت بازی ایشان قطعا استعلام کرده و هماهنگ با فدراسیون و سازمان لیگ عمل خواهیم کرد.

* از باشگاه ملوان تشکر می کنیم

لازم است در اینجا از باشگاه ملوان بندرانزلی تشکر کنم که با درک شرایط روحی دو بازیکن بهترین همراهی و برخورد را با آنان داشتند و قبل از آن هم هیچ پیگیری و اصراری جهت اضافه شدن این دو عزیز به تیم‌شان نداشتند که قابل تقدیر است.

 
 

* مرادمند به دنبال معافیت پزشکی نبود

همچنین در خصوص آقای مرادمند باید عرض کنم ایشان هیچ گاه به دنبال معافیت پزشکی نبوده و نیستند.

* با قبولی یزدانی در دانشگاه، درخصوص او استعلام می گیریم

در رابطه با آقای یزدانی هم باید ایشان ابتدا در آزمون دکترا پذیرفته شود تا باشگاه با استعلام از مراجع مربوطه پیگیر این مسئله شود که او چقدر از ۸ الی ۱۰ سال معافیت تحصیلی خود استفاده کرده است و آیا امکان استفاده از این معافیت برای این بازیکن وجود دارد یا خیر.

* امکان حضور یزدانی تا آخر فصل وجود داشت

ما همچنان اعتقاد داریم طبق دستورالعمل اجرایی امکان حضور سیاوش در استقلال تا پایان فصل وجود داشت و بنا به دلایلی همکاری لازم صورت نپذیرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها