|

کاپیتان پرسپولیس همچنان دور از ترکیب!

مدافع باتجربه پرسپولیس بار دیگر از ترکیب اصلی این تیم دور شده است.

لینک کوتاه کپی شد

سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی پنج مدافع میانی این فصل پرسپولیس هستند که به تناوب فرصت بازی در ترکیب این تیم را به دست آورده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در شرایطی که فصل به روزهای پایانی خود رسیده است، این تیم هنوز نتوانسته به ترکیب زوج قلب دفاعی خود دست یابد و طی دیدارهای اخیر همواره در حال تغییرات بوده است و شاید همین مساله هم عاملی بوده که نسبت به فصول گذشته، آمار گل‌های دریافتی بیشتری را از سرخپوشان شاهد باشیم.

کمتر کسی حضور فیکس علیرضا ابراهیمی را در این تیم به خاطر دارد و مدافع میانی اسبق گل گهر و کاپیتان این تیم نیز، در رقابت با چهار مدافع میانی دیگر، جایگاه خود را به طور کامل از دست داده است.

سیدجلال حسینی که در فصل گذشته خصوصا توانسته بود عملکرد موفقی چه در فاز دفاعی و چه تهاجمی از خود به جدا بگذارد، در این فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست نیاورده و در دیدارهای اخیر به نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است. سیدجلال حسینی در جدال امروز مقابل آلومینیوم نیز نیمکت نشین شده تا اینبار یحیی گل محمدی زوج وحدت حنانوف و فرشاد فرجی را برابر حریف امتحان کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها