|

پرسپولیس به دنبال حفظ رکورد ویژه در آزادی!

تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران در 34 بازی اخیر شکستی نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور و در دیداری که با یک روز تاخیر برگزار می‌شود، امروز و از ساعت ۲۰:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم اراک است و برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نیازمند عبور از سد این تیم است.

با وجود اینکه تقابل با آلومینیوم که این روزها با رحمتی شرایط نسبتاً خوبی دارد کار راحتی نیست و دیدارهای جام حذفی هم اوضاع متفاوتی نسبت به بازی‌های لیگ دارند ولی یک آمار امیدوار کننده برای سرخپوشان احتمال برتری آنها در این هفته از رقابت‌ها را افزایش می‌دهد و آن هم رکورد شکست ناپذیری در ورزشگاه آزادی است.

پرسپولیس تا این لحظه و بعد از تساوی بدون گل با هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به رکورد ۳۴ بازی بدون شکست در ورزشگاه آزادی رسیده و امروز به دنبال رساندن این عدد به ۳۵ است.

آخرین شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دیدار هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۱۷ مرداد سال ۱۳۹۹ پرسپولیس با یک گل در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن با هدایت لوکا بوناچیچ شکست خورد. البته قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم قبل از این بازی قطعی شده بود و بازی این تیم در هفته بیست و هشتم برای شاگردان یحیی جنبه تشریفاتی داشت.

پرسپولیس در این مدت دو بار در جام حذفی با استقلال دیدار داشت و در ضربات پنالتی مغلوب شد ولی شکست در ضربات پنالتی جزو آمار محسوب نمی‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها