|

این پرسپولیسی‌ ها قرار بود سرمربی استقلال شوند!

در فصول گذشته صحبت از حضور چند مربی پرسپولیسی در استقلال مطرح شد اماهرگز این اتفاق رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلالی‌ها سال ۷۱ از یک مربی پرسپولیسی به نام بیژن ذوالفقارنسب استفاده کردند که البته با او نتیجه هم نگرفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ سالها بعد بحث حضور چند مربی پرسپولیسی دیگر هم در استقلال مطرح شد که هیچ کدام به سرانجام نرسید. روزی نظری جویباری که معاون باشگاه استقلال بود گفت هیچ اشکالی ندارد که ما با مایلی کهن برای مربیگری استقلال مذاکره کنیم. یکی دو سال بعد علی فتح الله زاده به خبرورزشی گفت من با علی دایی برای نیمکت استقلال مذاکره کردم اما یکسری اتفاقات رخ داد که در نهایت این چهره مطرح فوتبال ایران استقلالی نشد. حالا هم که خود برانکو خبر از مذاکره با استقلال در سال ۸۷ داده و اگر به خاطر داشته باشید در مقطعی بحث حضور کرانچار هم در استقلال مطرح شدکه البته مذاکرات به نتیجه ای نرسید.

استقلالی‌ها در یک مقطع طولانی که حدود ۱۵ سال به طول انجامید فقط از مربیان ایرانی و استقلالی استفاده کردند و در سالهای اخیر هم که امثال مظلومی‌، شفر، استراماچونی و مجیدی روی نیمکت استقلال بوده اند. در حال حاضر مجیدی دو سال دیگر قرارداد دارد و چون نتیجه گرفته طبعا می‌ماند اما بهرحال در سالهای گذشته استقلالی‌ها حداقل با سه مربی پرسپولیسی مذاکرات جدی انجام دادند و آنها را می‌خواستند که از میان این نفرات اگر برانکو قبل از این که سرمربی پرسپولیس شود به استقلال می‌رفت قطعا با استقبال هواداران استقلال هم مواجه می‌شد.برانکو اماگفت شرایط فراهم نشد که به استقلال بروم و فتح الله زاده هم از این تیم رفت و من سالها بعد مربی پرسپولیس شدم.

همان طور که می‌دانید او با پرسپولیس جامهای زیادی گرفت و تبدیل به یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ این باشگاه شد به طوری که همین حالا هم بسیاری از پرسپولیسی‌ها دوست دارند او را دوباره روزی روی نیمکت تیمشان ببینند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها