|

پنالتی دقیقه 96 پرسپولیس مقابل آلومینیوم گرفته نشد؟

یک پنالتی به اشتباه برای پرسپولیس گرفته شد و یک پنالتی نیز به اشتباه گرفته نشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 آلومینیوم اراک به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ نوید مظفری درخصوص داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت:اخطار دقیقه ۵ به بازیکن اراک به خاطر اعتراض درست بود. هر چند که خطایی که داور در این صحنه اعلام کرد اشتباه بود. حتی اگر تصمیم داور در این صحنه درست نبود، بازیکن حق اعتراض به تصمیم داور را به این شکل ندارد. 

 باز هم‌‌ مانند مسابقات دیگر لیگ برتر، داور‌ چهارم قادر به کنترل سرمربی آلومینیوم اراک نبود و داور را فراخواند.

وی درخصوص پنالتی پرسپولیس در اواخر نیمه اول گفت: تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس دقیقه ۴۷ اشتباه بود. در تصاویر کاملا مشخص بود که بازیکن آلومینیوم خطای هل دادن را انجام نمی دهد.

در نیمه دوم طبیعتا بازی سخت تر از نیمه اول شد. اعلام پنالتی و کارت زرد به نفع آلمینیوم صحیح بود و چون نوع خطای دروازبان پرسپولیس جدال بر سر توپ بود، نیازی به اخراج دروازبان پرسپولیس هم نبود . و باز هم اعتراضات کادر فنی تیم ها، که باعث تذکر و اخطار میشود و فقط باعث کم تر شدن تمرکز داور ور مسابقات می شوند.

مظفری همچنین درخصوص جنجالی ترین صحنه بازی در دقیقه 96 گفت: در دقیقه آخر بازی داور باید اعلام خطای هند به نفع پرسپولیس می کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها