|

یحیی متهم ردیف اول حذف پرسپولیس

یحیی گل محمدی

یکی از کانالهای هواداران پرسپولیس در واکنش به باخت مقابل آلومینیوم نوشت: تیمی که لبریز از بازیکن متوسط و معمولی شده و جام‌هایی که از کف رفت!

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی که تیمش به نسبت استقلال شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیدوار بود با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی برسد و با بردن خلیج فارس ماهشهر فینالیست جام حذفی شود منتهی برای سومین فصل متوالی، یحیی گل‌محمدی در جام حذفی موفق نبود تا سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، خیلی زود سوژه انتقادهای برخی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، نویسنده کانال هواداری قلم سرخ که خودش هم یک کارشناس حقوقی است در واکنش به شکست پرسپولیس نوشته است: "باختیم و حذف شدیم. هزار دلیل برای این باخت می شود ردیف کرد اما اصل کار را فراموش نکنیم. این تیم بیمار است و پر از ایراد فنی. هر کسی را می خواهید از فدراسیون و داور و دیگران مقصر بدانید اما اگر نخواهیم مشکلات فنی را ببینیم کار به جایی می رسد که سالها از جام دور خواهیم شد. نه شانس چندانی برای لیگ برتر داریم و نه در جام حذفی باقی مانده ایم. کادر فنی باید پاسخگو باشد. یک سرمربی کارنامه دار خارجی نیاز ضروری پرسپولیس است. با جملات قصار به جایی نمی رسیم."

یکی از کانالهای هواداران پرسپولیس هم اینگونه به باخت پرسپولیس واکنش نشان داده است:" کادری که تمرکز کافی ندارد و تصمیمات درستی اتخاذ نمی‌کند، تیمی که لبریز از بازیکن متوسط و معمولی شده، جام‌هایی که از کف رفت! اگر از همین فردا دنبال تغییر و انقلاب در کلیت تیم برای فصل بعد نباشیم، محکوم به سقوط بیشتر و ناکامی هستیم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها