|

شاه ماهی لیگ برتر به پرسپولیس اوکی می دهد؟!

در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ برتر بیست و یکم، شنیده می شود یحیی گل محمدی به دنبال خرید مدافع راست مورد علاقه‌اش است.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر در پایان فصل جاری با سپاهان به اتمام می‌رسد و این خبرخوبی برای سرمربی پرسپولیس است. یحیی گل محمدی با وجود خرید رامین رضاییان همچنان چشمش دنبال دانیال اسماعیلی‌فر است زیرا شاگرد قدیمی‌اش در ذوب آهن را بهترین مدافع راست ایران می‌داند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی سال ۱۳۹۹ تا یک قدمی خرید دانیال اسماعیلی‌فر هم پیش رفت اما درنهایت سپاهانی‌ها توانستند این مدافع نفوذی و انرژیک را در اصفهان نگه دارند.

این در شرایطی است که سپاهان هم برای تمدید قرارداد مدافع راست موثرش اقداماتی را انجام داده اما هنوز بحث تمدید قرارداد انجام نشده است تا شایعه پیوستن دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس مطرح شود. گفته شده که این بازیکن خودش هم دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بپوشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در فصل نقل وانتقالات تابستانی به این تیم خواهد آمد تا هم پرسپولیس از داشتن یک مدافع راست مطمئن سود ببرد و هم ناراحتی یحیی گل محمدی از او تمام شود.

اخبار تکمیلی حکایت از قول این بازیکن ملی پوش به کادرفنی پرسپولیس دارد. هرچند تجربه نشان داده است باشگاه سپاهان هرگز به راحتی اجازه جدایی به بازیکنان کلیدی خودش نمی‌دهد. چه بسا تیم اصفهانی در پایان لیگ بیست و یکم با یک پیشنهاد چشمگیر و وسوسه انگیز بار دیگر دانیال اسماعیلی‌فر را از پرسپولیس و یحیی گل محمدی دور کند.

شاید پرسش اصلی این باشد که درصورت پرسپولیسی شدن دانیال اسماعیلی‌فر آیا رامین رضاییان حاضر می‌شود فصل آینده را در این تیم توپ بزند یا نه؟

قرارداد رامین رضاییان نیز در پایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. او خودش دوست دارد در این تیم بماند اما بعید می‌دانیم  رامین حاضر باشد فعالیت در پرسپولیس را به عنوان نیمکت نشین ادامه دهد! گفته می‌شود یحیی تصمیم دارد تا پست رامین رضاییان را به وینگر راست تغییر دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها