|

اتفاقی بدتر از حذف از جام حذفی در انتظار پرسپولیس است!

پرسپولیس با از دست دادن جام حذفی با تهدیدی خطرناک تر روبرو است.

لینک کوتاه کپی شد

ماجراجویی پرسپولیس در جام حذفی ایران کوتاه بود؛ این تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی با قبول شکست برابر آلومینیوم اراک، خیلی زود و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ حذف از گردونه این رقابت ها، امید یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس برای کسب جام در این فصل را به حداقل رسانده، چون این تیم در لیگ برتر هم در فاصله ۶ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ در رده دوم، پشت سر استقلال قرار گرفته و ابتکار عمل برای ثبت یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر، دست خودش نیست.

پرسپولیس در شرایطی این فصل کارش در فوتبال ایران گره خورده که ممکن است شرایط برای این باشگاه در ادامه دشوارتر هم شود. همین حالا چندستاره مهم این تیم از لیگ‌های عربی پیشنهاد دارند و راضی کردن آن‌ها به ماندن در ایران کار بسیار دشواری است. میلاد سرلک و مهدی ترابی گل سرسبد این بازیکنان هستند. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم پرسپولیس بزرگترین ضربه‌ای که در فصل جاری خورده از خروج بازیکنان کلیدی اش در فصل گذشته بوده است. رفتن بازیکنان تاثیرگذاری همچون محمدحسین کنعانی زادگان و از آن مهمتر، احمد نوراللهی، کار را برای پرسپولیس سخت‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

حال تداوم این رویه با خرید‌ها معمولی یحیی گل‌محمدی، شرایط را برای این باشگاه در فصل آینده دشوارتر می‌کند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها