|

فرهاد مجیدی در اندیشه تاریخ سازی با استقلال!

سرمربی استقلال در آستانه ثبت یک اتفاق تاریخی در باشگاه استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

ستقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می‌رود. بعد از حذف پرسپولیس، این تیم رقیب چندان قدری برای رسیدن به قهرمانی ندارد و روی کاغذ بخت بیشتری در مقایسه با سایرین دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ فرهاد مجیدی در شرایطی امشب برابر نساجی می‌ایستد که در این فصل هنوز نتوانسته گلی به این تیم بزند. دو دیدار قبلی این تیم در لیگ برتر بازی‌های با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده و شاید همین مورد به جدابیت‌های دیدار امشب بیفزاید. با این حال از آنجا که استقلال در ۳ فصل اخیر ۲ بار به فینال جام حذفی رسیده شاید از تجربه بیشتری برای بردن در دیدار امشب برخوردار باشد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد این تیم با ثبت ۷ عنوان قهرمانی در جام حذفی، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

فارغ از همه این موارد، اما افتخارآفرینی مهمی است که انتظار استقلال و سرمربی این تیم یعنی فرهاد مجیدی را می‌کشد. تا به حال سابقه نداشته استقلال در یک فصل دبل کند و قهرمان لیگ و جام حذفی شود. در این فصل، اما به لطف اندیشه‌های فرهاد مجیدی این تیم بخت اول قهرمانی در هر دو جام محسوب می‌شود. کاری که اگر فرهاد مجیدی موفق به انجامش شود، در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها