|

آرای صادره کمیته تعیین وضعیت؛ شکایت مدافع سابق آبی ها از استقلال رد شد!

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ آرای صادره به شرح زیر است:

درپی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 810 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 17 میلیون و 658هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 680 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت محمود خمیس از باشگاه سپیدرود رشت این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت محمدرسول حسینی از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 8 میلیون و 720 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت حسین کوهستانی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) این باشگاه به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 270 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت محمدهادی یعقونی از باشگاه سپیدرودرشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه  استقلال تهران، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مستند به بند 11 ماده 11 آیین نامه دادرسی کمیته وضعیت مصوب 1396 مردود اعلام کرد.

در پرونده شکایت هیات فوتبال استان بوشهر  از بهنام عسگرخانی مبنی بر خروج از استان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 25 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت میلاد نوری از باشگاه صنعت مس کرمان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان در تمام موارد خواسته، قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها