|

ترک عادت یحیی در کنفرانس خبری پس از بازی با آلومینیوم!

صحبت‌ های یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، کاملا متضاد با ذهنیت همه بود.

لینک کوتاه کپی شد

گل‌محمدی همیشه به عنوان یک چهره آرام در فوتبال ایران شناخته می‌شود اما در یکی دو سال اخیر، او واکنش‌هایی را از خود نشان داده که در میان گروهی از هواداران پرسپولیس به عنوان نوعی توجیه و بهانه‌جویی شناخته می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ صحبت همیشگی از اشتباهات داوری و تلاش برای نتیجه نگرفتن پرسپولیس در خارج از زمین، همچنین اظهاراتی در مورد مشکلات مالی و تشکیلاتی داخل باشگاه و البته کناره‌گیری گاه و بیگاه از سکانداری هدایت تیم.

پس از شکست شب گذشته که با یک صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه نیز همراه بود، بسیاری تصور می‌کردند که او دوباره طبق الگوهای سابق، قصد دارد که مسئولیت شکست را متوجه وحید کاظمی کند که با یک سوت در آخرین دقایق می‌توانست نتیجه را تغییر دهد یا شاید پس از اعتراض چند هوادار در داخل ورزشگاه، او عطای کار در پرسپولیس را به لقایش می‌بخشید و دوباره استعفا می‌داد.

اما یحیی در نشست خبری بارها مسئولیت باخت را بر گردن گرفت و گفت که هیچ ایرادی به بازیکنان تیم وارد نخواهد کرد. او گفت که از این باخت غمگین و ناراحت است و شرمنده هواداران شده. گل‌محمدی پذیرفت شانس قهرمانی تیمش در لیگ کمتر از استقلال است و نکته امیدوارکننده اینکه، از آینده‌ای صحبت کرد که خود او هم نقشی در آن دارد.

یحیی گفت: هواداران حق دارند و آنها در سالهای اخیر جام زیادی دیدند و دوست ندارند تیمشان به جام نرسد. مشکلات آنها را درک می‌کنم اما در تاریخ پرسپولیس همیشه روزهای بد هم وجود داشته و همیشه اینطور نبوده که این تیم هر سال جام بگیرد. اما این تیم هیچ وقت جا نمانده و همیشه خودش را پیدا کرده و توانسته مشکلاتش را برطرف کند و ما باید این کار انجام دهیم و به آینده امیدوار باشیم.

حالا هواداران پرسپولیس منتظر خواهند بود تا پس از تعطیلی تمرینات، دوباره یحیی کار را آغاز کند و آماده شش بازی سرنوشت ساز شود. پس از آن هم باید دید آینده سرخپوشان چگونه رقم می‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها