|

پیشکسوت پرسپولیس: صفروف در حد لیگ دو محلات ایران هم نیست!

مرتضی کرمانی‌مقدم بابت شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شدت عصبانی است.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی کرمانی‌مقدم بابت شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شدت عصبانی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ او در این باره مصاحبه ای انجام داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعاً فکر نمی‌کردم مقابل آلومینیوم‌ شکست بخوریم، اما در این‌ دیدار یک سری بازیکنان بودند که در حد اندازه تیم بزرگ پرسپولیس نه تنها ظاهر نشدند بلکه حتی لایق حضور در این تیم هم نیستند. قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی دور از دسترس نبود و مسیر خیلی راحتی تا فینال پیش رو داشتیم، اما نشد این‌ اتفاق بیفتد.

*نمی‌توان گفت این شکست تقصیر یحیی گل‌محمدی است، زیرا بر خلاف برخی بازیکنان که با جان و دل بازی کردند برخی دیگر بی اعتنا بودند. از نظر من صفروف در حد لیگ دو محلات ایران هم نیست و خود من با یک پا از او بهتر بازی می‌کنم. تمیروف هم تنها دونده خوبی است وگرنه چهارچوب شناس خوبی نیست؛ ای کاش گل‌محمدی از ابتدا عبدی را در ترکیب قرار می‌داد تا برای تیم موثرتر واقع شود.

*متاسفانه نیمکت تیم هم چندان قوی نیست که در زمان ورود بتوانند برای تیم کارساز شوند. برخی بازیکنان هنوز هم متوجه نشده‌اند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. درست است گوهری هم با مهار ضربه پنالتی پرسپولیس را در جریان بازی نگه داشت، اما اشتباهات فاحشی داشت که نتیجه آن منجر به شکست پرسپولیس شد.

*درست است یک جام را از دست دادیم، اما باید امیدوار باشیم تا در لیگ به اتفافات خوبی برسیم. اگر چه دست گل محمدی واقعاً خالی است و هواداران واقعی پرسپولیس این مسئله را به خوبی درک می‌کنند. با این شرایط نیمکت نه چندان قوی همین که پا به‌ پای استقلال در لیگ جلو برویم واقعاً هنر کرده‌ایم.

*پنج سال متوالی شاهد کسب جام بودیم، اما امسال شانس با ما یار نیست و باید مسئولان فکری اساسی کنند تا برای فصل آینده بازیکنان بهتری جذب شوند. اگر همین شرایط در فصل آینده هم حکفرما باشد نباید باز هم به کسب جام امید داشته باشیم. همان بهتر که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و گرنه‌مشخص نبود چه نتایجی گرفته می‌شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها