|

تیکه سنگین درخشان به گل محمدی: آقایان خودشان بازیکنان را دیده اند و جذب کرده اند!

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس از خریدهای جدید پرسپولیس انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»-حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی به ایسنا گفت:

پرسپولیس می توانست در این بازی پیروز شود اما برخی اشتباهات فردی باعث شد که این اتفاق رقم بخورد و این تیم با شکست برابر رقیب خود از جام حذفی کنار برود. به اعتقاد من پرسپولیس در چند هفته اخیر عملکرد خوبی نداشته و فقط درجا زده است. همین روند باعث شده خیلی موفق نباشد.

او افزود:

پرسپولیس در ابتدای فصل خریدهای خوبی انجام نداد، یعنی هم در بخش بازیکنان داخلی و هم در بخش بازیکنان خارجی خیلی موفق نبوده است. وقتی خریدهای خوبی هم انجام ندهید از سایر رقبا عقب می‌مانید. همان طور که گفتم پرسپولیس به جای اینکه پیش برود درجا می‌زند و همین امر باعث شده موفق نباشد. همین درجا زدن پرسپولیس باعث شده که تیمی مثل آلومینیوم با انگیزه بسیار زیاد برابر پرسپولیس بازی کند و نتیجه بگیرد. تیم حریف با انگیزه بسیار زیاد تلاش کرد تا برنده بازی باشد در حالی که پرسپولیس عملکرد خوبی در بازی نداشت و فرصت های زیادی را به حریف هدیه داد.

درخشان در ادامه درباره اینکه یحیی گل محمدی عنوان کرده باشگاه به خاطر مشکلات مالی نتوانسته بازیکنان مد نظرش را جذب کند هم گفت:

کادر فنی در جذب بازیکنان نقش اول را ایفا می کنند چون آن ها هستند که این بازیکنان را انتخاب کرده اند. اگر پول نداشتید چرا بازیکن خریدید؟ از طرف دیگر بازیکنان داخلی را هم که خودتان انتخاب کردید. فرد دیگری که برای تیم شما بازیکنان انتخاب نکرده است. مگر اینکه فرد دیگری برای شما خرید کرده باشد. در هر حال من فکر می کنم آقایان خودشان بازیکنان را دیده اند و در جذب آن ها دخیل بوده اند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی در پرسپولیس موفق بوده یا خیر و اینکه آیا با او باید ادامه داده شود یا برکنار شود هم گفت:

به این سوال الان نمی توان پاسخ داد. باید بگذاریم چند بازی دیگر هم بگذرد و فصل تمام شود و بعد عملکرد کادر فنی پرسپولیس را به دقت مورد بررسی قرار بدهیم. وقتی فصل تمام شود خیلی با حوصله می توانیم بررسی کنیم و ببینیم کجاها نقطه قوت و کجاها نقطه ضعف پرسپولیس بوده است.

او در ادامه درباره اینکه در روزهای اخیر برای یحیی گل محمدی در فضای مجازی جانشین معرفی شده هم گفت:

این گونه مسائل روی کادر فنی پرسپولیس تأثیر می گذارد. فوتبال فراز و نشیب دارد و این گونه نیست که با یک باخت برای مربی جانشین معرفی کنیم. نباید الان کاری به کار کادر فنی پرسپولیس داشته باشیم و اجازه بدهیم که کارش را بکند تا در آخر فصل درباره اینکه آیا او موفق بوده یا نه نظر بدهیم.

درخشان درباره اینکه آیا پرسپولیس هنوز شانسی برای قهرمانی در لیگ دارد یا خیر، گفت:

اگر پرسپولیس در بازی با هوادار پیروز می شد خیلی برایش بهتر بود. اما با این حال در دو بازی آینده می توان بهتر درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ صحبت کرد. ممکن است استقلال امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس دوباره به صدر جدول نزدیک شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها