|

بازیکنی که چشم کریم انصاری فرد را مصدوم کرد لو رفت!

جزییاتی جدید از عامل مصدومیت عجیب کاپیتان تیم ملی منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از آخرین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مقابل لبنان، جشن تولد کریم انصاری‌فرد در اردوی تیم ملی برگزار شد. طبق رسمی که در این چند سال وجود داشته پس از برگزاری مراسم، کیک تولد به صورت انصاری‌فرد مالیده شد تا این رسم جالب برگزار شود، اما این بار اتفاقی تلخ رخ داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان نیوز؛ در جریان همین شوخی ملی‌پوشان در حالی که کسی از داخل محتویات کیک خبر نداشت یک تکه چوب که برای نگه داشتن کیک داخل آن تعبیه شده بود به بالای چشم انصاری‌فرد برخورد کرد و باعث شد تا کار مهاجم تیم ملی به بیمارستان و بخیه کشیده شود.

در نهایت به خاطر نوع مصدومیت وجود آمده انصاری‌فرد بازی با لبنان را از دست داد و همچنین چند روزی باید برای مداوا استراحت می‌کرد.

با گذشت چند روز از آن اتفاق، حالا جزئیات جدیدی از دلیل مصدومیت انصاری‌فرد البته عامل مصدومیت او به بیرون درز کرده. ظاهراً شنیده می‌شود شخصی که کیک را به صورت انصاری‌فرد زده علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی بوده. البته بیرانوند به نیت شوخی این کار را انجام داده و خبر نداشته داخل کیک یک تکه چوب وجود دارد اما به هرحال آن اتفاق برای انصاری‌فرد رخ داد و خوشبختانه خیلی آسیب جدی به کاپیتان تیم ملی وارد نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها