|

زوجی که می توانست پرسپولیس را نجات دهد اما یحیی نخواست!

زوج سید جلال و ابراهیمی باتوجه به ویژگی های که دارند می توانند به بهترین و ایدآل ترین زوج برای خط دفاعی پرسپولیس تبدیل شوند

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و سرمربی تیم ابزار لازم برای تقویت خط دفاعی را دارند اما تفکرات خاص یحیی باعث شده است تا سرخ پوشان با یک بحران واقعی در خط دفاعی مواجه شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، پرسپولیس فصل قبل توانست جام قهرمانی را در لیگ برتر با هدایت یحیی گل محمدی بالای سر برد.

یکی از اصلی ترین دلایل درخشش سرخ پوشان در فصلی که گذشت خط دفاعی این بود. زوج سید جلال و محمد حسین کنعانی زاده گان نمایشی خیره کننده داشتند و به سختی دروازه پرسپولیس با این دو مدافع آماده باز می شد.

کنعانی زاده گان همچنانکه پیش بینی می شد از پرسپولیس جدا شد و راهی لیگ ستارگان قطر شد. یحیی گل محمدی خیلی زود جایگزین این مدافع را پیدا کرد و در علیرضا ابراهیمی را از گل گهر جذب کرد.

ابراهیمی در گل گهر یک فوق ستاره بود و بازوبند کاپیتانی تیم قلعه نویی را بر بازو بست. او هم در کارهای دفاعی بسیار خوب بود و هم در گلزنی هم بسیار موثر ظاهر می شد به طوریکه عنوان گلزن ترین مدافع لیگ را به خود اختصاص  داد.

این مدافع ۳۲ ساله از سپاهان، استقلال و تراکتور هم پیشنهاد داشت اما راهی سرخ پوشان پایتخت شد. عجیب اینکه یحیی گل محمدی فرصت بازی به این مدافع نمی دهد. ابراهیمی تنها یک بازی در ترکیب اصلی برای پرسپولیس به میدان رفته است که در آن بازی هم نمایش بدی نداشت.

زوج سید جلال و ابراهیمی باتوجه به ویژگی های که دارند می توانند به بهترین و ایدآل ترین زوج برای خط دفاعی پرسپولیس تبدیل شوند اما سرمربی سرخ پوشان هر ترکیبی را در فصل جاری انتخاب کرده است به غیر از این زوج.

سوال که وجود دارد این است که یحیی گل محمدی چرا از ابراهیمی در ترکیب اصلی استفاده نمی کند؟ اگر او به این مدافع اعتقاد ندارد اصلا چرا او را جذب کرده است؟به نظر می رسد زوج سید جلال و ابراهیمی می تواند در دیدارهای پیش رو مشکلات خط دفاعی سرخ پوشان را برطرف کند. هر دو بازیکن انگیزه لازم برای درخشش را دارند و بد نیست که یحیی حداقل به این ترکیب هم فکر کند چرا که همه زوج های که او در فصل جاری برای خط دفاعی در نظر گرفته آزمون خوبی پس نداده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها