|

(عکس) داوری در این صحنه علیه استقلال بود؟!

استقلال در وقت‌ های اضافی دیدار برابر نساجی، توانست دروازه حریف را باز کند، اما داور، گل این تیم را مردود اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حذف استقلال از جام حذفی، دومین شوک بزرگ فوتبال ایران به فاصله ۲۴ ساعت بود. یکشنبه، پرسپولیس با شکست از آلومینیوم نتوانست به نیمه نهایی جام حذفی برسد و دوشنبه، استقلال دومین حذف شده بزرگ این مرحله لقب گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ دو تیمی که قرار بود در فینال یک دربی حساس را با هم برگزار کنند، هیچکدام نتوانستند به نیمه نهایی برسند. بازی استقلال هم مثل بازی پرسپولیس، حاشیه‌های داوری زیادی داشت و دو تیم، به قضاوت امیر عرب‌براقی معترض بودند.

اولین اعتراض شدید استقلالی‌ها، در دقیقه ۹۶ بازی اتفاق افتاد. دقیقه ششم وقت‌های تلف شده، صالح حردانی با حرکتی انفرادی دروازه نساجی را تهدید کرد و توپ به تیرک خورد. کادرفنی استقلال، اعتقاد داشتند توپ پس از برخورد به تیرک از خط دروازه رد شده است.

(عکس) یک صحنه جنجالی؛ داوری علیه استقلال؟

اعتراض کادرفنی استقلال، بخاطر جاگیری بد آن‌ها نسبت به صحنه بود. در همان صحنه اصلی هم از دوربین‌های تلویزیونی مشخص است که توپ با فاصله زیادی از خط فرود می‌آید. کادرفنی استقلال هم پس از دقایقی، متوجه اشتباه‌شان شدند و اعتراض‌شان را پس گرفتند.

بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی یکی دقیقه ۹۱ در محوطه جریمه استقلال و یکی دقیقه ۱۱۰ در محوطه جریمه نساجی داشت. در هر دو صحنه، کارشناسان داوری مثل نوید مظفری، ابراهیم میرزابیگی و نوذر رودنیل اعتقادی به خطا و پنالتی ندارند.

اتفاق بزرگ مسابقه اما، دقیقه ۱۱۳ رقم خورد. آرمان رمضانی، روی هوا بلند می‌شود و با استفاده از اشتباه حقیقی، دروازه نساجی را باز می‌کند. عرب‌براقی، در این صحنه خطای رمضانی روی مدافع نساجی را می‌گیرد. صحنه‌ای که تشخیص آن، بسیار دشوار است.

(عکس) یک صحنه جنجالی؛ داوری علیه استقلال؟

کارشناسان داوری هم در این صحنه، اختلاف نظر داشته‌اند. نوید مظفری و نوذر رودنیل، اعتقاد دارند گل استقلال سالم بوده و داور به اشتباه، گل این تیم را مردود کرده است. ابراهیم میرزابیگی و حیدر سلیمانی، نظر داور را تایید می‌کنند و گفته‌اند رمضانی با شارژ مدافع حریف ضربه سر می‌زند. همین موضوع، حاشیه‌ها در مورد این صحنه را بیشتر کرده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها