|

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می شود؟

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در تابستان، بی تردید بدترین خبر برای هواداران این تیم خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت بدهی رادو نیست. باشگاه پرسپولیس در پرونده رادوشوویچ به مبلغ ۸۶۶ هزار یورو معادل ۹۵۰ هزار دلار محکوم شده و طبق اعلام فیفا هر سال تاخیر در پرداخت پول شامل ۵ درصد جریمه دیرکرد خواهد شد. علاوه بر این، هزینه دادرسی هم برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این میان اگرچه باشگاه پرسپولیس به شدت به لایحه دفاعی خود امیدوار بود اما درنهایت این رادو بود که در پرونده پیروز شد و حالا پرسپولیس به دنبال پیگیری این پرونده در دادگاه عالی ورزش و حتی جذب یک وکیل خارجی است.

موضوع زمانی سخت می شود که طبق حکم FIFA باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را تا ۴۵ روز آینده به این دروازه بان پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ با جریمه بیشتری از سوی فیفا مواجه می‌شود.

به همین دلیل خطر محرومیت دوباره پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات بار دیگر این تیم را تهدید کرده و این احتمال می رود سرخ ها نتوانند بازیکنان جدید خود را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کنند.

حالا باید دید درویش و دیگر مدیران پرسپولیس می توانند این پرونده سنگین به جا مانده از دوران انصاری فرد را رفع و رجوع کنند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی