|

پیشنهاد تیم پرطرفدار لیگ به یحیی گل محمدی!

شاید عجیب باشد اما برخی شنیده‌ ها از مذاکرات جدی یحیی گل‌محمدی با مسئولان باشگاه لیگ برتری خبر می‌دهند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست تیم پرسپولیس در جام‌حذفی و کنار رفتن از این مسابقات، بین برخی هواداران این تیم اختلاف افتاد و برخی مخالف ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تیترکوتاه؛ شاید این تعداد در جمع دیگر هواداران حاضر در ورزشگاه بسیار کم بودند اما با توجه به برخی حرف و حدیث ها که پیش از بازی پیرامون این باشگاه شکل گرفته بود شاید چنین رفتاری از سوی هواداران چندان هم بی‌ربط نباشد.

از طرفی شنیدیم سرمربی پرسپولیس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با سرخپوشان ندارد و می‌خواهد شانس خود را در تیم دیگری امتحان کند. او که با قهرمانی‌های پی در پی دین خود را به پرسپولیس ادا کرده طبق شنیده‌ها با مسئولان باشگاه تراکتور مذاکره کرده است. زنوزی مالک تراکتور که اخیرا رسما اعلام کرد از واگذاری مصرف شده و قصد دارد به کارش با تراکتور ادامه دهد پیش از این در فکر مذاکره با گل محمدی بود. او حتی با ساغلام که تازه به خدمت گرفته قراردادی به مدت نیم فصل بست و در پایان فصل این مربی تبریز را ترک می کند.

از این رو احتمالا جا برای گل‌محمدی و همکارانش باز خواهد شد. گل‌محمدی یکی از موفق‌ترین مربیان لیگ‌برتر است و اصلا عجیب نیست که مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار بگیرد اما زاویه‌ای که هواداران این تیم تبریزی با تیم پرسپولیس دارند از عجایب این مذاکره است. با این حال گل‌محمدی تا پایان فصل در کنار پرسپولیس می‌ماند و در پایان برای ادامه کار حرفه‌ای خود تصمیم می‌گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها