|

رضا درویش تکلیف یحیی گل محمدی را روشن کرد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از ماندن یحیی گل‌محمدی روی نیمکت قرمزپوشان پایتخت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برای موفقیت و قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی، حمایت و اتحاد و همبستگی پرسپولیسی‌ها را طلب می‌کنیم. در پرسپولیس، فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: در شرایط کنونی و برای رسیدن به صدر جدول و موفقیت پرافتخارترین تیم ایران، باید دست در دست هم، به دور از حاشیه‌ها، با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌ای در آرامش و صبوری، به راه خود ادامه بدهیم.

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد تا در مسیر قهرمانی ادامه مسیر دهد. تیم‌های بزرگ هم گاهی از نظر روحی و روانی افت می‌کنند چرا که ماندن در شرایط قهرمانی و حفظ این وضعیت، طی 5 قهرمانی متوالی، کار آسانی نیست. دستیابی به آن موفقیت‌ها، همه ارکان باشگاه و تیم را تحت فشاری سخت و مداوم قرار داد که این امر برای بازیکنان و کادر فنی مضاعف بوده است و تاثیر آن را باید با حمایت عملی کم کرد. در چنین شرایطی باید مراقب بود نگرانی‌ها و استرس‌ها منجر به رفتارهای احساسی نشود که زیان آن به پرسپولیس وارد شود.

درویش تصریح کرد: بی‌شک کادر فنی، بازیکنان و عوامل باشگاه برای موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران، شبانه روز تلاش می‌کنند تا ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد.

مدیرعامل سرخ پوشان خاطرنشان کرد: در این مسیر، قطعا حاشیه‌هایی بوجود می‌آید و بوجود می‌آورند که مسیر تیم و باشگاه را تغییر دهند تا موفقیت خود را با تخریب دیگر تیم‌ها رقم بزنند. عده‌ای با تفرقه بین بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هیات مدیره در تلاش هستند مانع این موفقیت‌ها شوند. بعضی هم همبستگی بین هواداران و بین آن‌ها با تیم را نشانه می‌گیرند. در این شرایط حاشیه‌ها و اخبار نادرستی هم منتشر می‌شود که باید از دامن زدن به آن‌ها و ایجاد تنش بیشتر برای پرسپولیس خودداری کرد. از جمله هر روز گزینه‌ای را برای مربیگری و حضور در پست‌های مختلف مدیریتی مطرح می‌کنند تا ذهنیت اعضای تیم و باشگاه را درگیر کنند، در حالی که اصلا صحت ندارد. مجموعه پرسپولیس یک مجموعه واحد و کامل است که با پشتیبانی از یکدیگر و حمایت هواداران، 5 قهرمانی متوالی را پشت سر گذاشته‌اند. نا امیدی از قهرمانی تصور دیگران است. چنین مسئله‌ای اصلا جایی در پرسپولیس ندارد که قرار باشد برای تغییرات فنی، بحثی مطرح شده باشد. البته به نظر می‌رسد بعضی به دنبال القا ناامیدی به هواداران است.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: اسطوره‌ها و بزرگان پرسپولیس همه برای ما عزیز هستند. آن‌ها بخشی از پاره تن این باشگاه بزرگ را تشکیل می‌دهند. همچنین خیلی باید مراقب باشیم آن‌هایی که فضا را برای ایجاد شک و تردید در خانواده پرسپولیس و نزد هواداران مناسب می‌بینند با انتشار اخبار کذب از یک‌سو بزرگان پرسپولیس را در دنیای شایعات و فضای مجازی روبه‌روی هم قرار ندهند و از سوی دیگر باعث جناح بندی در صفوف هواداران نشوند. این اتفاق قبل از اینها برای پرسپولیس روی داده و اصلا پیامدهای خوبی نداشت.

درویش تصریح کرد: پرسپولیس، باشگاهی است که هیچ کس در قبال آن نمی‌تواند جز قهرمانی فکری داشته باشد. ما هم تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران و پیشکسوتان، عناوین برتر دیگری را کسب کنیم. خستگی 5 قهرمانی متوالی و ادامه رقابت‌های لیگ برتر زمانی از روح و جسم تیم و باشگاه خارج می‌شود که رضایت هواداران با بالا بردن جام‌های قهرمانی جلب شود.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه در مسیرهای سخت‌تر و پر پیچ و خم‌تر، بهتر حرکت می‌کند و بیشتر نتیجه می‌گیرد. خاطرات ما از روزهای سخت تیم و باشگاه کم نیست و لذت آن زمانی بیشتر احساس می‌شد که این مسیرهای صعب‌العبور، با اتحاد و همبستگی پرسپولیسی‌ها طی طریق می‌کرد و اشک و قلب هواداران در این راه به وضوح رویت می‌شد.

درویش در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس و تیم محبوب ایران، بدون کوچکترین یاس و ناامیدی، این مسیر را ادامه می‌دهد و تا آخرین نفس برای بدست آوردن موفقیتی دیگر تلاش خواهد کرد. پرسپولیس بارها ثابت کرده که هر غیرممکنی را ممکن کند. پرسپولیس در کمتر از 10 دقیقه یک نتیجه غیر قابل باور در دربی را ثبت کرد. پرسپولیس در بازی‌های آسیایی نیز وقتی نیاز به گل‌های بیشتر داشت، چشم آسیا را خیره کرد و حالا این تیم همان تیم است که نیاز به حمایت و اتحاد دارد تا بار دیگر ثابت کند این تیم، محبوبیتش را از راه‌های سخت بدست می‌آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها