|

فعلا مبلغ فروش سهام استقلال و پرسپولیس قابل برداشت نیست

پرسپولیس و استقلال هنوز نمی توانند مبلغ فروش سهام خود در بورس را استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که می دانید روز ۱۵ اسفند سال گذشته و پس از سال‌ها انتظار ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس عرضه شد تا اولین گام برای خصوصی سازی این دو باشگاه بزرگ و قدیمی پایتخت صورت گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ درنهایت نیز اعلام شد ۳۵۰ میلیارد تومان مبلغی است که سهام هرکدام از باشگاه به فروش رفته است که باعث خوشحالی هواداران سرخابی ها بابت رسیدن این مبلغ قابل توجه به باشگاه محبوب شان شد.

همین موضوع باعث شده طی روزهای اخیر و به ویژه پس از اعلام حکم پرونده رادوشوویچ از سوی FIFA، عنوان شود پرسپولیس می تواند از این مبلغ برای پرداخت بدهی رادوشوویچ یا حضور پرقدرت در نقل و انتقالات فصل آینده بهره ببرد.

این درحالی است که این مبلغ اگرچه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده اما در شرایط فعلی قابل برداشت نیست و درویش نمی تواند از این پول برداشتی داشته باشد. طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، ابتدا باید کار‌های ثبت سهام و افرادی که سهام را خریداری کرده‌اند انجام شود و پس از آن این مبلغ برای پرسپولیس قابل برداشت خواهد بود.

برهمین اساس به احتمال زیاد این مبلغ طی یک ماه آینده قابل برداشت بوده و مدیران باشگاه می‌توانند از آن بهره ببرند.

حالا باید دید با توجه به واریز شدن این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس، مدیران این تیم می توانند در نقل و انتقالات حضور فعال و پرقدرتی داشته باشند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها