|

ماجرای پرداختی صادق محرمی به بوژیدار رادوشوویچ چیست؟!

رادوشوویچ گلر پرسپولیس که از این باشگاه به فیفا شکایت برده، پرونده عجیبی را شکل داده است که شاید هزینه دوباره‌اش را به باشگاه متحمل کند.

لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که در میانه فصل به واسطه اختلاف مالی با این باشگاه، ضمن فسخ قراردادش به فیفا نیز شکایت برده است، اکنون طبق حکم فیفا، پرسپولیس را با جریمه 860هزار یورویی مواجه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این در حالیست که باشگاه پرسپولیس مدعی است که بخشی از این مطالبات ادعا شده را به بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرده است. این باشگاه البته اسنادی را هم در این رابطه در اختیار گرفته که به نظر می‌رسد نتوانسته به واسطه آن فیفا را قانع کند.

ماجرا از این قرار است که به دلیل مشکلات تحریم و البته شرایط خاصی که برای پرداخت به بانک‌های خارجی برای ایران وجود دارد، این باشگاه مطابق فصول گذشته اقدام به پرداخت مطالبات این بازیکن به شیوه‌ای خاص کرده بود. در این شیوه، باشگاه پرسپولیس مطالبات بوژیدار را به شکل ریال به وی پرداخت می‌کرد و گلر کروات پرسپولیس نیز با پرداخت آن به حساب صادق محرمی، در ازای آن یورو از این بازیکن شاغل در لیگ کرواسی و تیم دیناموزاگرب دریافت می‌کرد.

بوژیدار رادوشوویچ با پرداخت دریافتی‌های ریالی خود از باشگاه پرسپولیس به حساب پدر صادق محرمی در ایران، در ازای آن از بازیکن ایرانی تیم دیناموزاگرب در کرواسی به حساب خودش یورو دریافت می‌کرد.

اما اختلاف بین بوژیدار رادوشوویچ و باشگاه پرسپولیس باعث شده تا این دروازه‌بان اکنون در شکایتی که به فیفا مطرح کرده، منکر دریافتی آخر خود شود! در این دریافتی، بوژیدار با اعلام اینکه بار دیگر مبلغی به صورت ریالی در اختیار دارد (دریافتی از باشگاه پرسپولیس)، از صادق محرمی درخواست می‌کند که مطابق گذشته معادل ارزی آن را در کرواسی به حسابش واریز کند. صادق محرمی نیز این اقدام را صورت می‌دهد و البته نوسان ارزی در آن مقطع باعث شده تا زیان نیز متوجه وی شود.

با این حال اکنون با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به صورت مستقیم این مبلغ پایانی را به حساب وی واریز نکرده بود، این موضوع باعث شده تا او در اعتراضی که به فیفا داشته، منکر دریافت این مبلغ شود! باشگاه پرسپولیس البته در تماسی که با صادق محرمی داشته از وی درخواست ارائه رسید مبلغ یورویی به حساب بوژیدار رادوشوویچ را داشته است. با این حال موضوعی که این وسط باعث شده تا این بازیکن نتواند به خواسته خود در این مقطع و قانع کردن فیفا برسد، عدم پرداخت مستقیم پول و مطالبات به حساب بازیکن خود است.

با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان مصرانه به دنبال این است که بتواند فیفا را نسبت به موانع پرداخت مستقیم پول به بازیکن خارجی خود، قانع کرده و بتواند از این ضرر چند صدهزار دلاری جلوگیری کند.

موضوعی که البته طی روزهای اخیر شایعه شده و پای صادق محرمی مدافع ملی پوش ایرانی و اسبق پرسپولیس را به این ماجرا باز کرده، این است که وی نتواند مستندات پرداخت مبلغ ارزی را در اختیار داشته باشد و همین موضوع باعث خسارت به باشگاه پرسپولیس شده است. با این حال چندی پیش صادق محرمی به درخواست باشگاه پرسپولیس سند مربوط به پرداختی را در اختیار آنها قرار دهد و باید دید در دادخواست دوباره‌ای که باشگاه پرسپولیس قرار است به فیفا ارائه دهد، قادر خواهند بود از این حکم سنگین بکاهند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها