|

رئال با یک غایب بزرگ به دیدار سویا می‌رود؟

بنابر ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی روی کریم بنزما ریسک نخواهد کرد و این بازیکن ممکن است دیدار برابر سویا را از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

با هت‌تریک کریم بنزما در بازی رفت برابر چلسی، رئال مادرید موفق شد با اندوخته‌ای خوب پا به دیدار برگشت بگذارد. با این حال اوضاع در سانتیاگو برنابئو برای شاگردان کارلو آنچلوتی به هم خورد و حتی آنها در مقطعی با سه گل نیز از حریف خود عقب افتادند تا در آستانه حذف قرار بگیرند اما گل رودریگو روی پاس استثنایی مودریچ باعث شد کار به وقت اضافه کشیده شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در وقت‌های اضافه نیز ستاره اول رئال مادرید در این فصل یعنی کریم بنزما موفق شد روی ارسال زوج خود در خط حمله یعنی وینیسیوس دروازه چلسی را باز کند تا نتیجه 3-2 شده و نهایتاً رئال راهی نیمه نهایی شود.

در لحظات پایانی بازی بود که کریم بنزما دچار آسیب دیدگی شد و حتی در اواخر مسابقه به شکل لنگان لنگان به کار خود ادامه داد. البته کارلو آنچلوتی در پایان بازی مدعی شد که مصدومیت ستاره فرانسوی جدی نیست و او مشکلی ندارد.

با این حال اکنون مارکا گزارش متفاوتی منتشر کرده و مدعی شده که کریم بنزما کمی آسیب دیده است و به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی برای دیدار حساس هفته آینده مقابل سویا روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد و احتمالاً او غایب بزرگ رئال در سانچز پیسخوان خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها