|

هافبک سابق تیم ملی منتظر چراغ سبز مجیدی!

اشکان دژاگه در دو مرحله در آستانه پیوستن به تیم استقلال بود اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد .

لینک کوتاه کپی شد

اشکان دژاگه هافبک با سابقه فوتبال کشورمان در دو مرحله در آستانه پیوستن به تیم استقلال بود اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد اما اکنون در صورت اعلام نیاز فرهاد مجیدی برای فصل آینده وی پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ دژاگه که فصل قبل را در تیم الشحانیه پشت سر گذاشت طی 2 هفته اخیر با سفر به تهران به مداوای پای مصدوم خود زیر نظر صادقی، پزشک سابق تیم تراکتور پرداخت. هرچند حدود 2 ماه از قرارداد او با باشگاه قطری باقی مانده اما هنوز مدیران این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد به دژاگه نداده‌اند.

به همین دلیل کاپیتان سابق تیم ملی درصدد است فوتبال خود را در تهران و یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس ادامه بدهد.

این بازیکن که در مکتب فوتبال آلمان پرورش یافته و حتی به خاطر بازی برای تیم ملی کشورمان حضور در تیم ملی آلمان را رد کرد، پس از سه فصل بازی در تراکتور قصد دارد بازی در یکی از تیم های بزرگ پایتخت را تجربه کند. او در گفت وگوهای دوستانه اش تاکید کرد اگر شرایط مهیا باشد فصل بعد پیراهن یکی از این دو تیم را برتن خواهد کرد. 

در حال حاضر استقلال در صدر جدول و پرسپولیس به عنوان جدی ترین رقیب او در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل جاری تلاش می کند. ظاهرا علاقه اشکان دژاگه به حضور در استقلال بیشتر است. این درحالی است که فرهاد مجیدی در نیم فصل با او صحبت کرده و حتی توافقاتی هم با یکدیگر داشتند اما در نهایت دژاگه تصمیم گرفت به فوتبال قطر بازگردد تا بعد از سه سال حضور در لیگ ایران  ریکاوری خوبی داشته باشد.

هرچند این موضوع سبب شد مجیدی تا حدی از دژاگه دلگیر شود اما با توجه به اینکه استقلال  با جدایی فرشید اسماعیلی در این فصل به شدت خلاء یک هافبک بازی ساز را در میانه میدان احساس می‌کند، بعید نیست مجیدی ناراحتی خود را از دژاگه کنار گذاشته و با مذاکره و قرارداد بستن مدیران استقلال با او موافقت کند.

با تمامی این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در پایان لیگ امسال و با شروع فصل نقل و انتقلات چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه استقلال و نقل انتقلات آن شاهد خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها