|

ستاره ای که محبوب ژاوی و بارسلونا شد!

ژاوی، سرمربی بارسلونا خواهان حفظ لوک دی یونگ در رختکن این تیم برای فصل بعد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

لوک دی یونگ در دوران حضور رونالد کومان در بارسلونا و با نظر این سرمربی هلندی از سویا و به صورت قرضی جذب شده و در بدو ورود چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت. همچنین وقتی رونالد کومان از باشگاه اخراج شد، بسیاری کار او را در بارسلونا تمام شده می دانستند و حتی در هفته های ابتدایی اخباری در مورد عدم تمایل ژاوی به حفظ این مهاجم هلندی و احتمال بازگشت او به سویا در فصل زمستان گذشته نیز منتشر شده بود.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ اما لوک دی یونگ در ماه های اخیر نمایش درخشانی داشته و بارها با گل های حساس و سرنوشت ساز خود، نتیجه را به سود بارسلونا تغییر است. این درخشش باعث تغییر عقیده ژاوی شده و سرنوشت لوک دی یونگ در رختکن بلوگرانا در حال تغییر است. حالا به نظر می رسد مدیران و کادر فنی بارسلونا می خواهند لوک دی یونگ را برای یک سال دیگر حفظ کند و این باشگاه قصد دارد قرارداد قرضی این مهاجم باتجربه و هلندی را فصل پیش رو نیز تمدید کند. 

البته این عملیات برای بارسلونا دشوار و پیچیده خواهد بود، زیرا یک سال دیگر از قرارداد لوک دی یانگ با سویا باقی مانده و آنها حاضر نیستند با رقم قبلی با بارسلونا توافق کنند. در حقیقت به نظر می رسد سویا می خواهد پیش از تمام شدن قرارداد لوک دی یونگ و جدایی رایگان این بازیکن، او را به فروش رسانده و از عواید مالی این توافق بهره مند شود. به هر صورت و با توجه به اصرار ژاوی به حفظ لوک دی یونگ برای فصل آینده، کادر مدیریتی بارسلونا به زودی برای یافتن راه حل با باشگاه سویا وارد مذاکره خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها