|

(عکس) درگیری باورنکردنی بازیکنان اتلتیکومادرید و منچسترسیتی!

دیدار اتلتیکومادرید و منچسترسیتی در دقایق پایانی به شدت به خشونت کشیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

در دیدار رفت و در اواسط نیمه دوم بود که قفل دروازه یان اوبلاک با ضربه زمینی و دقیق کوین دی بروین از سمت راست محوطه شکست و منچسترسیتی با همین تک گل ارزشمند موفق به کسب برتری برابر اتلتیکومادرید شد. در مسابقه برگشت، اما تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه‌ای در پی نداشت و در نهایت سیتیزن‌ها با تکیه با همان تک گل دور رفت، موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی و حریف رئال مادرید شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما در دقایق پایانی مسابقه دیشب و شاید همانطور که انتظار می‌رفت، بازیکنان اتلتیکومادرید بابت ناکامی در گلزنی مقابل سیتی عصبی شده و بازی را به جنجال کشاندند. این درگیری در نهایت منجر به اخراج فیلیپه و ۱۰ نفره شدن تیم دیگو سیمئونه شد.

در دقیقه ۹۰ بود که فیل فودن، ستاره جوان و انگلیسی منچسترسیتی برای اتلاف وقت و حفظ نتیجه تساوی توپ را به گوشه سمت چپ زمین اتلتیکومادرید برده و با حرکتی دیدنی از سد فیلیپه، مدافع حریف گذشت. اما فیلیپه با تکلی خشن فیل فودن را نقش بر زمین کرد و از همانجا بود که درگیری شدید بین طرفین آغاز شد. فیل فودن که بیرون از زمین افتاده بود، خود را به داخل مستطیل سبز کشید و همین کار باعث عصبانیت استفان ساویچ و دیگر بازیکنان اتلتیکومادرید شد.

ساویچ سعی داشت فودن را به سمت بیرون زمین هل بدهد تا بازی خیلی زود از سر گرفته شود، اما در ادامه الکساندر زینچنکو وارد عمل شده و با مدافع اتلتیکو درگیر شد. به کسری از ثانیه، تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم در گوشه میدان جمع شده و با هم درگیر شدند.

در نهایت داور بعد از آرام شدن شرایط تصمیم به اخراج فیلیپه گرفت و این بازیکن با نهایت عصبانیت زمین را ترک کرده و هر چه سر راهش بود را لگد کرد. اتلتیکو در دقایق پایانی ۱۰ نفره شده و در نهایت با قبول تساوی بدون گل در خانه، در یک چهارم نهایی با لیگ قهرمانان این فصل وداع کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها