|

تصمیم قطعی گل محمدی برای دروازه پرسپولیس!

چیزی که مشخص است، لک به پایان کار خود در پرسپولیس رسیده و یکی از خروجی‌های پرسپولیس در تابستان خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، پرسپولیسی‌ها نگران چارچوب دروازه تیمشان بودند. با انتخاب یحیی گل محمدی و داود فنایی، در نهایت حامد لک به پرسپولیس آمد تا به رویای بچگی خود رنگ واقعیت ببخشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ حامد لک در بازی های لیگ قهرمانان آسیا درخشید و نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال بازی ها داشت. در فصل قبل هم حامد خوب کار کرد و عنوان بهترین گلر لیگ را بدست آورد. با این حال لیگ بیست و یکم برای لک به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است و این گلر روزهای کابوس واری را پشت سر می گذارد.

بعد از اشتباه وحشتناک لک مقابل صنعت نفت، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و البته دربی بزرگ پایتخت را نیمکت نشین کند و به احمد گوهری که در نیم فصل به پرسپولیس آمد، میدان دهد. لک که چندی قبل قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود، در بازی دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید باز هم اشتباه کرد و یک گل بد دریافت کرد. بعد از آن هم یحیی تصمیم گرفت این بازیکن را تعویض کند و حامد هم نسبت به این موضوع معترض شد.

بعد از این اتفاقات یحیی تصمیم به کنار گذاشتن لک گرفت و به این گلر اعلام کرد فعلا در تمرینات حاضر نشود. چیزی که مشخص است، لک به پایان کار خود در پرسپولیس رسیده و حتی اگر با عذرخواهی بتواند مجوز بازگشت به تمرینات را برای ادامه بازی های لیگ برتر بگیرد، یکی از خروجی های پرسپولیس در تابستان خواهد بود.

یحیی که به خوبی از ضعف شدید تیمش در درون دروازه با خبر بود، در نیم فصل قصد داشت یک گلر ششدانگ مثل بیرانوند را به ترکیب تیمش اضافه کند و حتی باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا نامه رسمی هم فرستاد ولی باشگاه بواویستا با جدایی بیرانوند مخالفت کرد. حالا که به فصل نقل و انتقالات نزدیک می شویم، بار دیگر گل محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که برای سال بعد، یک دروازه بان مطمئن جذب کنند و انتخاب اول یحیی هم بیرانوند است.

طی روزهای اخیر و به خصوص بعد از نمایش خوب علیرضا حقیقی مقابل استقلال ، شایعاتی مبنی بر بازگشت این گلر به پرسپولیس مطرح شد. همچنین عده ای از پیوستن نفراتی مثل پیام نیازمند و محمدرضا اخباری به پرسپولیس صحبت کردند، که هیچکدام صحت ندارد. گزینه اول گل محمدی برای فصل آینده فقط علیرضا بیرانوند است و خود علیرضا هم برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

با وجود اینکه بیرانوند از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دارد، ولی علیرضا دوست دارد به پرسپولیس برگردد و این موضوع را حتی به نزدیکانش هم اعلام کرده است. با جذب بیرانوند، خیال یحیی و هواداران پرسپولیس برای پست دروازه بانی راحت خواهد شد و علیرضا هم می تواند با انجام بازی های خوب در ترکیب پرسپولیس، فیکس بازی کردن در جام جهانی را برای خودش تضمین کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها