|

محل برگزاری دیدار سپاهان-پرسپولیس مشخص شد

بازی برگشت پرسپولیس – سپاهان مانند دیدار رفت در استادیوم بی طرف برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در پی حواشی که در بازی های دو تیم در فصل گذشته به وجود آمد کمیته انضباطی اعلام کرد دیدارهای دو تیم در فصل جاری در استادیوم  های بی طرف برگزار شد که سپاهان در مسابقه رفت در استادیوم امام خمینی اراک پذیرای سرخپوشان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا به توصیه یحیی گل محمدی خبر رسیده به احتمالا قوی باشگاه پرسپولیس از تیم سپاهان در استادیوم امام رضای مشهد میزبانی خواهد کرد. این بازی از هفته 27 لیگ برتر شنبه 24 اردیبهشت برگزار می شود و از آنجایی که در این هفته نساجی در خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود تیم پرسپولیس می تواند پذیرای تیم سپاهان باشد. فجر سپاسی که همانند تیم نساجی بازی های خودرا به مشهد منتقل کرده در هفته 27 میهمان تیم هوادار است و باید در استادیوم پاس قوامین با شاگردان غلامرضا عنایتی روبرو شود و خلاصه اینکه پرسپولیسی ها می توانند بدون هیچ مشکلی پذیرای تیم سپاهان در استادیوم امام رضای مشهد باشند.

پرسپولیس حتی می تواند این دیدار را با حضور تماشاگر برگزار کند. البته این منوط به موافقت شورای تامین استان خراسان رضوی خواهد بود. یحیی گل محمدی از حضور در استادیوم امام رضای مشهد خاطرات خوبی دارد به این خاطر که مدت ها مربی تیم پدیده مشهد بود و تیم او این فصل در استادیوم امام رضای مشهد تیم نساجی را 3-1 شکست داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها