|

تغییرات در کادر فنی پرسپولیس آغاز شد!

سایت Xtratime کرواسی خبر داد یک مربی کروات قرار است دستیار یحیی گل محمدی شود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس اگر چه شانس قهرمانی در جام حذفی را با شکست در برابر آلومینیوم اراک از دست داده و در لیگ برتر هم کارش برای قهرمان شدن سخت شده است اما باشگاه به هیچ وجه مایل به قطع همکاری با یحیی گل محمدی نیست و اینروزها سعی دارد در کنار مربی اش باشد تا با برطرف کردن نقاط ضعف بار دیگر پرسپولیس به روزهای خوب برگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این موضوع از سوی درویش ، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مطرح شده و حتی بزرگان باشگاه از جمله حسین کلانی هم در اینباره مصاحبه کرده اند و گفته اند در این برهه از زمان یحیی گل محمدی باید حمایت شود و حسین کلانی به یک نکته جالب دیگر هم اشاره کرده و گفته قرار نیست همیشه پرسپولیس در همه جام ها قهرمان شود.

اضافه کردن یک دستیار به کادر فنی تیم پرسپولیس به نظر می رسد از جمله اهداف فنی این باشگاه در روزهای آینده است. اما مربی کرواتی که قرار است به کادر فنی تیم پرسپولیس اضافه شود کیست؟ بر اساس اطلاعاتی که سایت مورد اشاره از کرواسی داده او کسی نیست جز سینیشا اورشکانین. او قبلا مربی تیم دیناموزاگرب بوده و در فوتبال آسیا هم حضور در تیم هایی چون النصر عربستان را تجربه کرده است.

با این حضور احتمالا دامنه فعالیت های حمید مطهری در کادر فنی تیم پرسپولیس تنگ تر خواهد شد. او در حال حاضر دستیار یک یحیی گل محمدی به شمار می رود. شاید با این اتفاق حمید مطهری اردوی سرخ ها را ترک کند چرا که در سال های اخیر با پیشنهادات خوبی از سوی دیگر تیم های لیگ برتر مواجه شد اما برای ادامه همکاری با یجیی گل محمدی به این پیشنهادات پاسخ منفی می داد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شکست در برابر آلومینیوم اراک که به حذف تیم پرسپولیس ازجام حذفی انجامید این بار در آرامش و به جای حمله به داوری گفت که باید صبوری کنیم و تیم را از نو بسازیم و به نظر می رسد او در خلوت به نقاط ضعیفی در تیمش رسیده است و به دنبال برطرف کردن آن برای ساختن یک تیم خوب قوی دیگر و فتح جام های قهرمانی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها