|

سینیشا اورشکانین دستیاری که قرار است جای مطهری را در پرسپولیس بگیرد کیست؟

سینیشا اورشکانین، مربی سابق دیناموزاگرب کرواسی و النصر عربستان گزینه حضور در کادرفنی پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس پس از ۵ سال قهرمانی در لیگ برتر، در فصل بیست و یکم با اینکه میزان امتیازات جمع شده این تیم از فصل پیش بیشتر است اما آنها با ۶ امتیاز کمتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار دارند و تعداد شکست‌های این تیم بیشتر از فصول قبل است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ حال سایت Xtratime کرواسی مدعی شد؛ سینیشا اورشکانین، مربی سابق دیناموزاگرب کرواسی و النصر عربستان گزینه حضور در کادرفنی پرسپولیس است. به نظر می رسد حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در انتهای فصل از این تیم جدا خواهد شد و قصد دارد به صورت مستقل به مربیگری ادامه دهد و از چند تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارد.

206049

سینیشا اورشکاین، مربی ۴۹ ساله اهل زاگرب به یکی از گزینه‌های دستیاری گل‌محمدی نام گرفته است و احتمال دارد به ایران بیاید تا در پرسپولیس مربیگری کند.

او از سال ۱۹۹۹ کارش را در فوتبال آغاز کرده و بیشتر در بخش جوانان مربیگری کرده است. اورشکاین  از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ هدایت تیم جوانان دیناموزاگرب را برعهده داشت و سپس در سال ۲۰۱۵ به باشگاه النصر عربستان رفت و به مدت یک سال هدایت تیم جوانان این باشگاه را برعهده داشت.

مربی کروات از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ در بخش‌های مختلف (جوانان و سپس تیم اصلی) باشگاه کروات هایدوک اسپلیت مربیگری کرد. او در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ اواسط فصل سرمربی هایدوک اسپلیت شد و توانست در ۲۴ بازی به آمار ۱۵ برد ، ۳ تساوی و ۶ باخت دست یابد و رده چهارم لیگ کرواسی قرار گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها