|

آخرین خبرهای باشگاه پرسپولیس از زبان رضا درویش

مدیرعامل پرسپولیس معتقد است این باشگاه هنوز شانس قهرمانی دارد

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش می گوید قرار نیست کادرفنی پرسپولیس تغییر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ رضا درویش در خصوص شایعه احضار عیسی آ‌ل‌کثیر و حامد لک دو بازیکن تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه که در روزهای اخیر مطرح شده بود گفت:

پرسپولیس سرمربی و مدیر  تیم دارد و مطمئناً اگر قرار باشد اتفاقی دراین خصوص رخ بدهد، باید از سمت آنها اعلام شود. درباره موضوع عیسی آل‌کثیر باید بگویم که جراحی کردن یا نکردن او یک مسأله پزشکی است. آل‌کثیر فکر می‌کرد می‌تواند بدون اینکه جراحی انجام دهد برای پرسپولیس بازی کند، اما در طرف مقابل کادر فنی چنین نظری ندارد و معتقد است اگر این بازیکن جراحی انجام ندهد نمی‌تواند مؤثر باشد. با این وضعیت آل‌کثیر در حال گرفتن تصمیم است تا به زودی پای خود را جراحی کند.

وی ادامه داد:‌

درباره حامد لک هم باید بگویم که همانند آل‌کثیر، احضارش به کمیته انضباطی باشگاه صحیح نیست و از سوی کادر فنی و مدیریت تیم هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ برتر و در حالی که سرخ‌پوشان 6 امتیاز از استقلال عقب هستند، چقدر شانس قهرمانی برای شاگردان گل‌محمدی قائل است،‌ اظهار داشت:‌

با شرایط موجود ما هنوز شانس قهرمانی داریم و فقط باید از نظر روحی ـ‌ روانی بیشتر آماده شویم. بازیکنان باید سرحال باشند تا بتوانند یک قهرمانی دیگر به دست بیاورند. هواداران بدانند که حمایت همه‌جانبه باشگاه از بازیکنان و کادر فنی است تا در مسابقات باقیمانده با برد از زمین بیرون بیایند.

درویش در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستید، گفت:‌

من هنوز معتقدم که شانس قهرمانی داریم. حتی وقتی سر تمرین حاضر شدم به بچه‌ها گفتم که قهرمان شدن دست خودمان است و اگر همه مسابقات باقیمانده را ببریم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی داریم. با وجود شرایط فعلی همه چیز دست خودمان است و بدون توجه به نتایج سایر تیم‌‌ها باید کار خودمان را بکنیم.

وی در مورد شایعه تغییرات احتمالی در آکادمی این باشگاه افزود:

هنوز بحث خاصی در این خصوص نشده و گروه فعلی همانند گذشته کار خودش را انجام می‌دهد. نتایجی که در فصل اخیر به دست آمد، نسبتاً خوب بوده اما از طرفی گزینه‌هایی هم برای مدیریت آکادمی وجود دارند که هیأت مدیره باید برنامه‌های آنها را بررسی کند و در نهایت ببینیم که مسؤولان آکادمی فعلی تغییر می‌کنند یا نه. چند گروه برنامه‌های خود را داده‌اند و تصمیم‌گیری در این باره بر عهده هیأت مدیره باشگاه است.

وی درباره جلسه اخیری که با یحیی گل‌محمدی داشته و اینکه خروجی آن چه بوده، تصریح کرد:

من با گل‌محمدی جلسه خوبی داشتم و درباره شرایط تیم برای مسابقات آتی و همچنین برون‌رفت از وضعیت فعلی صحبت کردیم. ما هنوز شانس قهرمانی داریم و همه چیز دست خودمان است.

درویش درباره شکایت رادوشویچ از پرسپولیس از این باشگاه و همچنین رأیی که فیفا بر اساس آن سرخ‌پوشان را 950 هزار دلار جریمه کرد ادامه داد:

به هر حال چاره‌ای نیست و اتفاقی است که رخ داده اما ما هنوز فرصت شکایت داریم و شکایت خود را در موعد مقرر ارائه خواهیم کرد. متأسفانه به خاطر عملکرد بدی که برخی به وجود آوردند باید حدود 950 هزار دلار که رقمی بالغ بر 25 میلیارد تومان می‌شود به رادوشوویچ بپردازیم که مبلغ کمی نیست آن هم در شرایطی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته این را باید اضافه کنم که مبلغ اولیه کمی بیشتر بود اما آن را با 950 هزار دلار یا همان 866 هزار یورو پایین آوردیم. البته وکلای باشگاه به دنبال این هستند که مبلغ جریمه باز هم کمتر شود چرا که نباید این همه پول از جیب مردم بی‌جهت خارج شود. حالا منتظر روزهای آینده هستیم و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد راه‌اندازی کمیته اقتصادی در این باشگاه افزود:

اولین جلسه در هفته‌ای که گذشت برگزار شد که در این جلسه و با حضور افراد اقتصاددان درباره سرمایه‌گذاری، تولید سرمایه و فعالیت در بورس بحث و برنامه‌ریزی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها